|
Her kommer et lille reklameindslag. Hos FDIH har vi længe jagtet Martin Thorborg for at få ham til at stille op og dele sine erfaringer. Tro mig - det er ikke nemt fordi der bliver trukket i ham fra alle sider. Det er nu lykkedes. Vi har derfor lavet et program hvor Martin optræder sammen med Rasmus som stod for Jubiis PR og markedsføring. Seminaret er for iværksættere der sælger via nettet. Det foregår den 26. april på ITU i København. Jeg håber at rigtig mange vil deltage . Det er gratis at deltage hvis din virksomhed er medlem af FDIH - ellers skal du slippe med 1000 kr . Vi har lavet en specialaftale med Martin: for 3.500 kr (ex moms) får du: medlemskab af FDIH resten af 2007, deltagelse i seminaret 26. april og bogen E-Pusher. Jeg håber at se rigtig mange til en forrygende dag. |
Hej
Jeg har kendt Martin igennem en del år nu og kan helt klart anbefale jer til at deltage i dette arrangement.
Selvom du tror du ved en masse så er der helt sikkert mange nye ting som Martin kan åbne jeres øjne for. Hans viden på E- Handel er meget stort og alle vil gerne have råd og vejledning fra ham.
Selvom du tror du ved en masse så er der helt sikkert mange nye ting som Martin kan åbne jeres øjne for. Hans viden på E- Handel er meget stort og alle vil gerne have råd og vejledning fra ham.
Så i går glip af noget hvis i ikke deltager.
Hilsen Mogens Fannucchi Adm. Dir. Paradiss.dk
Bliv gratis medlem