Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ungarbejder job

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ungarbejder Søger job

Jeg har i hærdigt søgt et job i snart 2 månneder, men har ikke haft heldet med mig. Jeg har søgt lidt rundt på google og er endt her på Amino.

Der bliver snakket en del om ungarbejdere og ungarbejderes løn, så jeg går ud fra, at mange her inde har ungarbejdere ansat. Jeg er ved, at blive lidt dessperat, så jeg skriver derfor i håb om at nogen, som søger en ungarbejder læser denne tråd, eller nogen kan hjælpe mig i min forsatte jobsøgning...

Jeg heder Mads, er 17år, født d. 11. november 1989. Jeg afsluttede 9. klasse sidste år i juni, og startede i 10. klasse på Sønder Nærå efterskole hvor jeg stoppede for ca. 2 månneder siden. Jeg bor nu i Hvidovre og vil gerne tjene nogle penge til jeg skal starte min uddandelse på HTX i Frederiksberg, og til jeg skal flytte i egen lejlighed når jeg fylder 18.

Jeg har gået med aviser i ca. et halvtår til jeg blev 16, hvorefter jeg i et lille år arbejdet i ISO Hvidovre-centret, men måtte sige op da jeg startede på efterskolen. Udover det har jeg lidt erfaring fra ervervs praktik på Novo Nordisk og Louis Paulsen.

Det var lidt om mig. Jeg håber, det har vakt nogens interesse og evt. kan blive udgangspunkt for en personlig samtale.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)