Hey Aminoer. Jeg sad i går og tænkte lidt da jeg kiggede på min økonomi. Min tanke fik jeg efter jeg sad og kiggede på hvornår forskellige lån var betalt, og hvor hurtigere de andre lån ville blive betalt når man sætter ydelsen fra et afviklet lån over på et andet. Det jeg så kom frem var følgende: Hvis man nu laver en tilsvarende webservice, hvor man kan registere sine lån, lånesatser samt afdrag pr måned, som så kunne en grafisk oversigt hvornår man er færdig med sine lån. Ideen går på at alle der sidder har gæld gerne vil se hvornår man er færdig og måske endda flytte flere afviklede ydelser over på kørende og evt. se hvor det vil give mest mening at flytte ydelsen hen. (Altså blive hurtigere færdig.) Lyder det som en helt forskruet ide eller har jeg fat i noget af det rigtige? dbh Martin |
Hej Martin
Nej det er ikke nogen dårlig ide. Men ideen er for spinkel. Du bør efter min vurdering gøre det muligt for studerende og andre at lave et privatbudget. Da der er tale om studerende så lav budgetlinier som de kan forholde sig til. Eks. Cafepenge, husleje, mobiltelefon, SU osv.
Og så vælg en grafisk form som du eks. finder på Skype.
Held og lykke.