Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu skal det snart være!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoere!

Jeg som nu har kigget mange af mine ældre indlæg igennem, og bare tænker: ''Wow? Hvordan kan du skrive sådan Mads?!''. Derfor så vil jeg nu snart virkelig til at igang! Hver eneste emne jeg har haft igang er bare gået i vasken, og det er virkelig stressende! Derfor har jeg besluttet mig, at nu jeg lige har læst Martin Thorborg' bog: ''Iværksætter til jeg dør'', så har den givet mig en ny vinkel på hvordan man skal gøre diverse ting og sager! Derefter er jeg kommet til den konklusion at jeg nu hvor jeg er 14, vil spare op til jeg er 15, hvorefter jeg så vil starte min egen virksomhed, sammen med min far :)' Virksomheden skal sælge i alle afskygninger af kabler! Gerne til større firmaere, hvor man kan sælge forskellige løsninger til de forskellige store firmaere. Ved ikke om det er en god ide, men syntes det lyder ret så spændende :o)'!

- Mads Grønning

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe du finder noget som interessere dig og du dækker en mangel på markedet, så kan det virke.

Held og Lykke!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:42

Men kommer os sådan til at tænke på! Jeg skal jo ha noget viden om de kabler der! Plus om der overhovedet er et markedet for det?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:53

Viden er klart det værd, så det skal du dedikere tid til.

Jeg ville undersøge hvad folk bruger af ledninger i Danmark i ren almindelighed, derefter ville jeg se om der findes ledninger som har bedre effektivitet, strømbesparende, gadgets og finde alle irritations momenterne i det.

Findes der miljø rigtige ledninger, så kan du ikke sælge den kun på det faktum, så der skal være en anden fordel f.eks. at spare penge, længere levetid osv.

Der findes en masse gadgets som kan organisere ledninger, der findes selv gadgets som skjuler sig som stikkontakter i væggen som er en skjult værdikasse for sine smykker.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:56

Nu er det os fordi jeg kender en leverandør ikke? De laver både computere, notebooks og alt sådan! Nu har de også valgt at lave noget med kabler. Computerne har et navn, notebooks & bærbar har også et navn. Og det er to produkter for sig selv. Det samme med kablerne! Hvis jeg nu ku få dem til at sende ud hver gang en købte, og få viden fra dem, og hjælp fra dem und so wieter :o)?

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:28

Hej Mads,

På mange måder lyder det som om vi minder en del om hinanden, jeg er 17 år nu og havde rigtig mange ideer da jeg var rundt din alder. Dog blev mine ideer heller ikke til noget ...

Min teori er at jeg ledte helt vildt efter "ideen" i stedet for at kigge på, hvad jeg selv ved noget om og er god til. Derfor er mit eneste forslag at du skal finde ud af, hvad du selv mener du er bedst til og undersøge videre omkring det, hvis du har brug for det.
Jeg mener også at det er en god ide at starte mindre, og ikke tænke på at det skal blive et verdensfirma med det samme.

Hvis du allerede ved meget om emnet, håber jeg ikke jeg har stoppet dig. I så fald vil jeg sige "full steam ahead"

Håber du kan bruge det

Held og lykke ;)

mvh
Mads

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:29

Hej Mads,

På mange måder lyder det som om vi minder en del om hinanden, jeg er 17 år nu og havde rigtig mange ideer da jeg var rundt din alder. Dog blev mine ideer heller ikke til noget ...

Min teori er at jeg ledte helt vildt efter "ideen" i stedet for at kigge på, hvad jeg selv ved noget om og er god til. Derfor er mit eneste forslag at du skal finde ud af, hvad du selv mener du er bedst til og undersøge videre omkring det, hvis du har brug for det.
Jeg mener også at det er en god ide at starte mindre, og ikke tænke på at det skal blive et verdensfirma med det samme.

Hvis du allerede ved meget om emnet, håber jeg ikke jeg har stoppet dig. I så fald vil jeg sige "full steam ahead"

Håber du kan bruge det

Held og lykke ;)

mvh
Mads

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)