Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subdomæner via Unoeuro

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der bruger subdomæner via Unoeuro.

Har et problem med at få det til virke nemlig, burde være rimeligt simpelt.

Har rykker domænet koludabyg.dk over til dem, frem for hos One.com som kørte mindre stabilt, og ikke gav samme muligheder som Unoeuro.

Derudover giver det mulighed for at have vores reference album på samme domæne, og ikke have disse hosted på min private blogs domæne.

Selv flytning af koludabyg.dk og viderstillingen af denne gik som en leg, domænet blev overført og peget videre til den IP hvor hjemmesiden er hosted hos Secoya, denne A record pegning, er selvfølgelig kun udført på koludabyg.dk og www.koludabyg.dk

Har herefter oprettet sudomænet album.

Så stien til denne burde være album.koludabyg.dk

Men uanset om jeg uploader til denne mappe via FTP eller via Jalbum, så kan jeg ikke få det til at virke, nogen ide om hvor fejlen lægger ?

Skal det smides i en public_html mappe under album mappen som ved hoveddomænet for at virke eller ?


Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Alt hvad du laver ved UnoEuro har ingen indflydelse når du har ændret dit A Recored væk fra deres server.
For at det virker skal din side ligge på UnoEuros servere.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke når det kun er koludabyg.dk og www.koludabyg.dk der er sat A record på, så skal samtlige *.koludabyg.dk domæner jo stadig køres via Unoeuro, heriblandt også subdomæner.

Tror dog jeg har fundet ud af hvorfor det ikke virkede nu, finder ud af det om 2 minutter, når den er færdig med uploade et album på denne url.... http://album.koludabyg.dk/tagrenovering_tegltag_mullerup/

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, så virkede det.

Det var bla. fordi at Jalbum tilføjer album i selv url selvom dette jo ikke skal tilføjes, da det er et subdomæne, men Jalbum tilføjer dette fordi den jo faktisk lægge det i undermappen album på koludabyg.dk

Men nu virker det vist efter hensigten på album.koludabyg.dk, og selve koludabyg.dk og www.koludabyg.dk peger videre til serveren hos Secoya...:)

Album af tagrenovering af tag i mullerup

Album af totalrenovering af ejendom i mullerup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)