Hej folkens. Jeg har en brandgod forretningside - en opstart af international dating-site. Nu vil du måske tænke: "DATING-SITE, dem er der sgu da alt for mange af i forvejen...?" Og, ja der er ufattelig mange dating-sites. Min ide går at lave et produkt som skiller sig ud og bliver en god forretning både for brugerne og for ejerne af sitet. I lang tid har jeg arbejdet på og videreudviklet ideen, så det eneste der forhindrer mig i at gå i gang nu er : pengene. Der skal bruges 200.000 kr. i opstartsfasen det næste halve år til at få løbet projektet i gang. Jeg er 38 år gammel, har selv iværksættererfaring, og også startet projekter op for et firma, så jeg har lidt erfaring med alt det her under bæltet. Jeg kunne dog godt bruge en endnu mere erfaren iværksætter m/k med lyst og mod på et erhvervseventyr, med særdeles gode indtjeningsmuligheder. Du skal være en haj til at skrue en hjemmeside sammen, og have en bred teknisk forståelse af computeren. For det speciale har jeg ikke.....Har du tillige kapital, som vi kan starte op på, vil jeg også bidrage med min egenkapital, og så må vi låne resten. Hvis det får det til at klø i fodsålerne, og tænder gnisten på dig for at medvirke til en kommende erhvervssucces, så lad mig vide det. FEEL FREE, til at komme med dine erfaringer og råd, og fraråd, og tvivl omkring min projektide her. Det gør kun mit projekt bedre med en masse modspil. Især erfaringer med hvilke fælder der bør undgås i starten, og hvordan man får skruet en fornuftig låneøkonomi sammen. Samt hvordan gøres verden bekendt med at her er der kommet et unikt produkt til verden-effektiv og omfattende markedsføring ............ mvh Flemming |
ERHVERVSEVENTYR!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)