Desværre er det ufattelig let blot at sige i fogedretten at han ikke ejer noget. Som SKAT skulle vi have mulighed for at få beløbet tilbageholdt i lønnen/dagpenge eller hvad de nu får.
Desværre er det ufattelig let blot at sige i fogedretten at han ikke ejer noget
Derfor er min erfaring også det er bedst at få lavet en udkørende fogedforretning. Er det et firma som skyder penge er der jo oftes et eller anden af værdi.
Amino gik i pis, da jeg uploadede dette. Så den double-postede lige, og så prøvede jeg igen. :-) Okay, tak - det prøver jeg.
Men jeg tvivler på, at jeg får nogle penge. Det er en rigtig gris det her! Jeg fik jo først min advokat til at sende brev til ham, at han skyldte mig penge osv., og derefter skiftede han firmaet om i kærestens navn, og meldte det konkurs. Og så startede han et NYT firma.........
Derefter var der en kurator på, og han konkluderede, at der ingen værdier var. Men jeg synes jo det var noget fusk, så jeg sagsøgte ham privat, og fik medhold. Håber jeg får mine penge!
Du skal lige huske at få medhold i fogedretten er ikke det samme som at du får penge, første gang så bliver det bare konstateret at han skylder dig penge.. Det er ikke det samme som at fogedretten inddriver dem for dig..
Som de andre siger, så skal du have en inddrivelse hvis han ejer noget, så du er nødt til at tage fogedretten engang mere, hvor betalingen så kan afløses af at der bliver en udkørende fogedforretning..
Og da du allerede har oplevet han har brugt lidt krumspring så kan du nok regne med han gør det igen...
Er beløbet så stort at du vil bruge flere gode penge for at få dem ind? Hvis du får dem ind....