Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte et rekrutterings/vikar service op !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er to herre der skal til at starte et rekrutterings/vikar bereau op. Vi mener at vi har fundet en lille niche og den mulighed vil vi gerne prøve af. Jeg vil helst ikke røbe hvad det er, men kan sige at det er indenfor sundhedssektoren.

Det kommer til at være et meget specifikt og målrettet bereau, og ikke sådan et bare alt mulig branche bereau som vi ser så mange af.

er der nogen der kan hjælpe:

1) hvad kræver det ?

2) hvad er skridtene man skal tage, 1,2.3 osv. ?

3) processer, omkostninger osv. ?

4) hvad skal man være obs på ?

5) hvordan fungere sådant et vikar/rekrutterings bereau ?

Vi er meget ivrige efter at starte det hurtigst muligt, men man skulle tro at der var nogle eksempler eller andet relevant materiale der var rettet mod sådan en virksomheds opstart, så derfor al den hjælp der kan fås her er velkommen :)

NB! Det kommer ikke til at være noget stort og fancy noget til at starte med, vi vil bare gerne have prøvet det af, og vokse derfra. En af medlemmerne bag projektet arbejder indenfor sundhedssektoren.

på forhånd mange tak, ser frem til alle forslag samt råd og dåd.

mvh/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Ud for min idé.. hvad det kræver.. og det har i sikkert allerede.. er noget nyt, som andre ikke nødvendigvis har fundet på.
Deruder så er det fedt at have en hjemmeside oppe og kører.. samt en form for måde at skaffe kunder på.

Jeg er ikke lige umiddelbart inde i hvordan et vikar bereau virker, men rent generelt, så er de ting man skal have med.
Jeg kan give dig nogle trin som du kan anvende og bruge efter behov.

1. Gør dig selv kendt!

2. Find nogle mennesker du kan skabe kommunikation med.

3. Find ud af hvad der er 'needed and wanted'.

4. Levere det.

Det er rimelig nemme trin at følge..

Håber det kan hjælpe.
Mvh
Vincent Rye

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er selv igang med af starte et vikarbureau op. Jeg vil meget gerne snakke med jer op de skridt jeg selv er igang med at tage. Jeg ved da lidt om f.eks.:

Aflønning

hjemmeside

kontrakter

Virksomhedsform/selskabsform

Måske kan vi hjælpe hinanden hen af vej. Jeg starter iden for regnskab og kontor.

I kan ringe til mig på 20109305

Venlige hilsner

Bettina

 

 

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg er helt ny herinde men fandt lige over jeres indlæg.

Jeg har selv arbejdet som vikar i et par af de alt mulig vikar bureauer i nævner, som studiejob igennem hele min uddannelse. Så hvis i ikke kender så meget til hvordan det rent faktisk fungerer når man er vikar, hvordan man bliver aflønnet og hvordan man får tilbudt job etc. kan i jo skrive en privatbesked med spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)