stem på Liberal Alliance, er vist det bedste bud 
Nej der er jo ikke rigtig nogen der har det endelige svar, men det er klart at så længe vi er at af verdens dyreste lande og betaler nogle af de højeste skatter skal vi være meget skarpe på konkurrencen og der er nogen der mener det begynder at knibe.
Det der har virket i udlandet er eks som Chile gør i øjeblikket at man kan få nogle utrolig fordelagtige aftaler hvis man har lyst at lave en virksomhed i landet, men det kan være lidt som at tisse i buksern for at holde varmen, for som vi kan se på eks Irland er et ikke sikkert at de mange virksomheder bliver der når først den billige start er slut.
Så er der jo en masse forskellge støtte, klynge mm ordninger, jeg har selv siddet i baggrnudsgruppe for to af de mere kreative, men det kan være begrænset hvad der kommer af resultater, så det med at satste mange penge på Danmark som film land eller design land osv, jeg tror ikke helt resultaterne har været der efter, og det kræver jo en masse administration at lave alle de støtte ordninger.
Nu er det ikke fordi jeg selv stemmer på dem, men jeg tror faktisk at LA og andre har ret når de siger at skatten på arbejde og firmaer skal ned, så vi kan blive mere konkurrence dygtige,