Hej igen - alle i fantastiske Amino´er I forbindelse med at jeg har fundet en samarbejdspartner til mit website, har vi begge brug for et par gode råd: 1. Er der nogle som ligger inde med en solid samarbejdskontrakt (evt. link til en sådan) som bl.a. indeholder arbejdsfordeling, splitprocent, overskudsdeling/udbyttepolitik, økonomiske betingelser ved den ene parts udtræden osv. osv. ??? 2. Min partner har et firma og jeg har et firma. Websitet fremstår som et selvstændigt produkt under mit firma. Når nu vi skal samarbejde på lige fod - er det så smartest at oprette et helt nyt firma med websitets navn eller kan vi klare det med en samarbejdskontrakt ??? Eller skal vi lave en interessentskabskontrakt ??? 3. Splitprocent - hvad er ret og rimeligt over for begge parter (generelle betragtninger ønskes) ??? Med venlig hilsen René |
SAMARBEJDSKONTRAKT ???
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
det lyder som om jeg havde skrevet det?? er du ikke sød at vidregive lidt guldkorn når du finder dem hilsen stylist@frauhause.com |
Hej Jeg kan varmt anbefale Cand jur. Brian Rank som er ekspert indefor erhvervs/aftale kontrakter m.m. Han har selv et IT firma. 39641478. Tårbæk. Billigerer end de fleste advokater. Og så en flink fyr.VH JR |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)