Hej Amino brugere. |
Hvis det er 100% under den normale pris, er det så ikke gratis? ;)
Hej Amino brugere. |
Hvis det er 100% under den normale pris, er det så ikke gratis? ;) |
Hej Christian Vester. Du har til din post snuppet et billede fra GoEcig Webshoppen som ikke må benyttes uden tilladelse. Dette gør at : 1) Jeg har fået henvendelser fra folk som tror at det er vores forretning som er ved at lukke.. 2) At folk fejlagtigt kan tro at det er et af vores produkter du sælger. Da ingen af delene er tilfældet, så må jeg venligst bede dig fjerne vores billede fra din post.
Da vi vist i øvrigt har de eneste e-cigaret produkter som pt. som må sælges lovligt med nikotin i Danmark, så vil din påstand om at "De er fuldt ud lovlige få at sælge og købe i DK" formodentligt kun være rigtig hvis de pågældende ecigaretter er uden nikotin.
|
Hej Ecig Bossen
|
Hej Christian. Tak for det. Jo.. Det er et billede af vores Engangs E-Cigaret som du også kan se her.. og der står jo også ret tydeligt GoEcig.dk øverst på både forside og bagside af pakningen. Så har du fået det af en kina forhandler, så er der måske god grund til at tvivle på hans troværdighed og på hvad han så faktisk sender dig ? Men helt okay hvis billedet bare bliver taget af og held og lykke med salget.
Mvh. |
Hej |
Du kan selv redigere dit indlæg under "Mere..." knappen. |
http://www.amino.dk/content/Debat-Help.aspx Kan jeg rette/slette indlæg jeg har skrevet? |