Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Mig og min bror har lavet en hjemmeside om penge, og gode råd. Vi kunne godt tænke os Google Adwords, men vi har fået afslag på grund af for lidt materiale. Men jeg har set andre hjemmesider hvor der meget mindre end på vores hjemmeside, og de har Google Adwords. Hvordan kan det være?

Ved i hvad Google lægger meget vægt på vedr. Google Adwords?

Mvh

Penge.tk

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 23:11

Lad os se jeres hjemmeside :)

Men altså godt indhold er en væsentlig ting. Dernæst kan I også blive dømt ude, hvis de keywords I trigger på slet ikke er at finde på jeres hjemmeside. Endvidere, så kan popups når man lander på siden få ens annoncer diskvalificeret. Der kan være mange bud :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:17

Mon ikke det er Adsense du har i tankerne?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:22

... og lige for at følge op, så bliver du nød til at forholde dig til hvad Google siger til dig, og arbejde udfra det :-).

Det behøver ikke nødvendigvis være de sider du har set køre med Adsense, som også er de sider som Google har taget udgangspunkt i (de kan jo godt godkende kontoen, hvor de har taget udgangspunkt i en anden side).

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:19

Hej :)

Jo, her er hjemmesiden. Okay, vi for at vide at hjemmesiden er rodet, og det forstår vi ikke helt. Ved i hvad de mener med det?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:32

Syntes også det er mystisk at google ikke accepterer den hjemmeside, har set forfærdelige hjemmesider med adsense på. Men hvis de ikke vil, kunne i jo evt prøve alternativer som fx Adbrite.

Undskyld men, har dem som skal fortælle mig hvordan jeg skal tjene flere penge ikke råd til et .dk domæne? Min første tanke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Jeg bruger personligt euroads på min hjemmeside, der omhandler engelsk fodbold. Det fungerer ganske fint for mig, dog har jeg ej heller lavet hjemmesiden med profit som øjemål.

Udvalget kan godt være en smule begrænset på euroads, men kig dig omkring, der er mange andre fornuftige alternativer :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:09

Hej Bjarke og Malte.

Ja, altså vi har også andre affiliate systemer tilknytte hjemmesiden, som for eksempel partner-ads, IqMedier mv. Men da Google Adsense er et godt system, dom giver mange penge pr. klik, har vi været meget interesseret i det. 

Jo, vi har også tænkt over et .dk domæne. Men for det første er mange er de gode optaget, og for det andet var vores mission i starten at vi skulle se hvor langt vi komme med at lave en hjemmeside helt gratis. Og da .tk er gratis, tog vi det. Det er jo også en økonomisk besparelse, som vores hjemmeside jo også handler om :-)

Men vi har stærkt overvejet et .dk domæne. Har i nogle gode idéer? Vi tænkte lidt på minoekonomi.dk, hvad synes i? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)