Hej Jeg har startet et nyt forlag og er ved at undersøge mulighederne for at sende pakker ud. Jeg forventer at sende et sted mellem 100 og 500 pakker med bøger (almindeligvis under et kilo), og derfor er jeg på udkig efter den billigste løsning. Derfor har jeg en række spørgsmål: 1) Hvor er det billigst at sende pakker i Danmark? 2) Hvad koster det typisk at få en ordning, hvor en pakkevirksomhed henter pakker hos din adresse? Hvilke krav er der til dette? (fx. Kan afhentningen kun arrangeres ved selve virksomhedens adresse, eller ... ) 3) Er der virksomheder i Danmark, hvor man både kan opbevare bøger og få dem til at sende ud til kunderne mod en fastsat pris? På forhånd tak! Peter T |
Peter T:3) Er der virksomheder i Danmark, hvor man både kan opbevare bøger og få dem til at sende ud til kunderne mod en fastsat pris?
Hej Peter,
Vi hos Becher-Madsen Service i Ølstykke er et lagerhotel med mange pluk og pakke opgaver for mange virksomheder, store som små. Vi har rigtig gode aftaler på fragten, både til private og virksomheds modtagere...
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på en "all-in" aftale, til en fast pris... Men skal bruge lidt flere oplysninger fra dig.
Kontakt mig gerne på 40 74 78 13 eller ulrik@becher-madsen.dk
Rigtig god dag :-) Ulrik...