Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste udsendelse af pakker i Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet et nyt forlag og er ved at undersøge mulighederne for at sende pakker ud. Jeg forventer at sende et sted mellem 100 og 500 pakker med bøger (almindeligvis under et kilo), og derfor er jeg på udkig efter den billigste løsning.

Derfor har jeg en række spørgsmål:

1) Hvor er det billigst at sende pakker i Danmark?

2) Hvad koster det typisk at få en ordning, hvor en pakkevirksomhed henter pakker hos din adresse? Hvilke krav er der til dette? (fx. Kan afhentningen kun arrangeres ved selve virksomhedens adresse, eller ... )

3) Er der virksomheder i Danmark, hvor man både kan opbevare bøger og få dem til at sende ud til kunderne mod en fastsat pris?

På forhånd tak!

Peter T

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:55

Peter T:

3) Er der virksomheder i Danmark, hvor man både kan opbevare bøger og få dem til at sende ud til kunderne mod en fastsat pris?

Hej Peter,

Vi hos Becher-Madsen Service i Ølstykke er et lagerhotel med mange pluk og pakke opgaver for mange virksomheder, store som små. Vi har rigtig gode aftaler på fragten, både til private og virksomheds modtagere...

Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på en "all-in" aftale, til en fast pris... Men skal bruge lidt flere oplysninger fra dig.

Kontakt mig gerne på 40 74 78 13 eller ulrik@becher-madsen.dk

Rigtig god dag :-) Ulrik...

www.sampak.dk - www.udpak.dk - www.indpak.dk 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:04

Hej Peter

Med så små pakker, er maxibreve måske en mulighed for dig - check selv her;

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/a64_prisoversigt_breve_og_pakker_2.pdf

Ulempen ved maxibrev er at de ikke er forsikrede, og du må altså erstatte hvis pakken bliver væk.

Nu kan jeg ikke se om du mener 100-500 pakker om dagen - måneden eller året :)

hvilket selvfølgelig betyder meget for prisen.

Ellers vil jeg sige prisen ligger omkring dkk 40-50 ( + moms pr. pakke)

2.

De fleste fragtmænd henter gratis hos dig - dog vil der sikkert være et minimumskrav pr. afhentning ( omkring 6-10 pakker) , ellers afhentningsgebyr.

Men igen - alt kan jo forhandles.

3.  Lagerhotel hedder det, og du kan søge her på amino eller google - det er der mange som tilbyder.

Der kommer så selvfølgelig både fragten + håndteringsudgiften til firmaet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)