Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med mindre håndværks virksomheder.....???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg ønsker at komme i kontakt med mindre håndværks virksomheder - jeg tilbyder en inkasso-tjeneste som jeg tror mange mindre virksomheder kunne have gavn af.

Håber at høre fra alle Jer "Aminoer".

MVh

Per Mathiesen

M Finansonvest ApS

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 15:13

Hej Per.

Det nemmeste er da at ringe til dem :)  Hvis ellers du tør...

Venlig hilsen Jannie

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 15:36

Hej Per

Tror også på, at du skal ringe eller stemme dørklokker fra en ende af.. Tror nok de vil spidse øre i første omgang, når du nævner din løsning som sikkert er meget bedre end de andres.

Jeg ville dog hurtig nå frem til pointen/gevinsten. Håndværkere er tit utålmodige, specielt over "sælgere" Smile

Pøj pøj.. Henrik,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 15:42

Henrik, jeg er lidt uenig... Håndværkere er da de hyggeligste at snakke med. Eller får jeg bare særbehandling fordi jeg er en tøs Stick out tongue 

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:56

Per Mathiesen:

Kære alle.

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg ønsker at komme i kontakt med mindre håndværks virksomheder - jeg tilbyder en inkasso-tjeneste som jeg tror mange mindre virksomheder kunne have gavn af.

Håber at høre fra alle Jer "Aminoer".

MVh

Per Mathiesen

M Finansonvest ApS

Hej Mads. Hvis jeg var dig ville jeg bruge eniro/krak.dk og dgs.dk simpelthen lave en søgning efter de forskellige håndværker fag. tage listen ud. og ringe til dem.. du kan typisk se hvem der er store og hvem der er små, på hvordan de er placeret i søgningen. dem i toppen bruger flest penge på reklame :)

Jeg ved godt det ikke var banebrydende information.. men alt er bedre end intet :)

Mvh Emil

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13

Hej Per !

Jeg kan anbefale dig at brug www.nnerhverv.dk   super kodesøgning på de forskellige fag.

Men det koster altså et eller andet,som jeg ikke lige kan huske her og nu. Men du kan da tage et kig.

Jeg er forøvrigt meget enig med Janni, at mindre håndværkere ( 1-10 ansatte) er vældig imødekommende, hvis man stille og roligt henvender sig, og har bestemt oplevet sympati, hvis man præsenterer sig som en nystartet virksomhed. Vi selvstændige, har respekt for andre der tør starte noget op !  smiler !

Held og lykke med det !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)