Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt med elbiler har interesse :o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle mand!

Jeg er i landbrugsbranchen (sælger varer fra Kina til danske landmænd), men men.. Ak.. Det er ikke det jeg vil når det nu kommer til stykket.

Min store passion er elbilerne, alt hvad der har med det at gøre og alt omkring dem!

Jeg ville derfor rigtigt gerne arbejde på den ene eller den anden måde med dem, fuldtid, deltid eller bare frivilligt. Alt for at få en fod indenfor..

Jeg har prøvet Better Place og ChooseEv, men de mener ikke ligefrem at en fjernmedarbejder i Aarhus er sagen.. Mærkeligt ;o)

Er der ikke en skøn Amino´er der har en fantastisk ide, eller kender en som kender en...?

Jeg har kørt i næsten alle elbiler der er værd at tale om, ved alt om deres motorer, batterier og ladestandere (batteriudskiftere).

Er uddannet Logistiker.

Håber i dejlige mennesker har nogle gode input!

Fortsat skøn onsdag til alle!

Christina

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:57

Hi Christina,

Det lyder som om du har en masse gå-på-mod, så det er ærgeligt de ikke kan bruge dig.

Nu er det heldigvis ikke kun Better Place ol. som arbejder med elbiler Du kunne du høre om nogle bilforhandlere om de kunne bruge din viden inden for el- og hybridbiler som f.eks. sælger. Den viden du har vil sikkert kunne hjælpe mange som står og overvejer at købe en el- eller hybridbil.

En anden idé kunne være at høre diverse tankstationer om de er begyndt at udrulle understøttelse for elbiler hos dem. Da du derved med din erfaring inden for logistik måske indgå som en del af det team.

Desuden kan det anbefales at du opretter en blog, hvor du jævnligt skriver om noget af den viden du har. Derved vil du have en god reference til en eventuel jobsamtale. Derved kan du faktisk bevise at du ved noget om elbiler og det ikke bare er 'snak'.

Vi har altid brug for bloggere hos AutoSnak.DK, så hvis du ønsker at være blogger hos os siger du bare til.

Lad være med at miste gå-på-modet :)

UPDATE: Så ikke du allerede havde en blog.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:53

Hej

Tusinde tak for svaret!

Jeg havde slet ikke tænkt tanken om bilforhandlerne. De skal jo også bruge folk til at sælge dem, når de nu kommer i butikkerne (forhåbentligt hellere før end siden), men så er det jo nok også nu jeg skal begynde at "arbejde" lidt på dem. Super! Den er jeg hermed gået videre med!

Og ja, den kære blog.. Den blev oprettet i et øjebliks rus over hvor fantastisk en verden vi lever i ang. biler og deres udvikling for tiden. Derefter gik det lidt ned med entusiasmen, da der kom drøn på mit andet arbejde. Men den skal da helt sikkert i gang nu, og specielt med henblik på at blive mere teknisk end det første indlæg!

Super altså!

Føler jeg har lidt at arbejde videre med nu ;o)

Tak igen, og mon ikke vi ses på Autosnak.dk en af dagene ;o)

Christina

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:06

Held og lykke, vi glæder os til at se dig på AutoSnak.DK Smile.

Forresten det kunne måske være en god idé hvis du tilmeldte ordet 'Elbil' til Amino Alert Direct, derved vil du få mails når folk omtaler elbiler her på Amino.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)