Hej Fruergaard,
Dynamicweb Outsourcing eller Nosunset som selskabet hedder i dag er ikke en del af Dynamicweb Software og ej heller et selskab i gruppen. Dynamicweb Outsourcing startede dog som et datterselskab for cirka 2 år siden men er efterfølgende købt helt fri af selskabets direktør, Søren Laursen.
Ift. erfaringer, så er det min oplevelse fra samtaler med nogle af partnere, at flere har haft meget anstrengte projekter igennem Dynamicweb Outsourcing / Nosunset, men igen er der andre partnere der har haft gode projekter. Det er mit indtryk, at projektets kompleksitet, graden af specifikation forud for projektstart og endelig "fleksibiliteten i deadline" der afgør hvorvidt projektet bliver godt eller ej.
Dynamicweb har således ingen rolle i den konstellation udover, at vi leverer softwaren til partneren som denne vælge at bygge på. Partneren kan så vælge at bygge / implementere løsningen selv eller source det til 3. part, herunder er NoSunset en mulig sourcing partner. Du kan evt. kontakte Dynamicweb direkte såfremt du ønsker en drøftelse om andre mulige sourcing partnere. Det kan vi bedre rådgive om hvis vi kender lidt mere til detaljerne i dit projekt.
Vedr. Dynamicweb som platform for større e-handelprojekter kan jeg qua min funktion ikke udtale mig helt habilt (
), men blot konstatere at:
- Dynamicweb har 4000 kunder på platformen
- Dynamicweb har 600+ live kunder på e-commerce
- Dynamicweb har 100-200 live kunder med standardintegrationer til hhv. AX, NAV og e-conomic og MS CRM
- Dynamicweb har ca. 100 partnere der er certificeret til at levere e-commerce løsninger
- Såvidt jeg ved gør dette os til en ukronet DK-mester (blandt kommercielle leverandører) i at levere e-commerce til det professionelle erhvervsliv.
- Dynamicweb e-commerce kan man leje på SaaS aftale for 249,- / måned inkl. alt. Større e-handelsprojekter inkl. standard integrationer koster dog typisk 1-200.000,- i software.
Held og lykke med dit projekt.
Med venlig hilsen,
Jørgen Bach - Salgsdirektør - Dynamicweb Software A/S