Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen erfaringer med DynamicWeb Outsourcing / NoSunset / Søren Laursen?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få udviklet en e-handelsplatform (af dem i den dyre ende), og jeg vil høre om der er nogen der har gode eller dårlige erfaringer med selskabet DynamicWeb Outsourcing eller direktøren Søren Laursen... og er det samme Søren Laursen som er direktør i NoSunset - og hvem er de? Derudover har jeg lidt svært ved at gennemskue Dynamicwebs rolle i konstellationen.

Help anyone??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:09

Generelt skal du holde dig fra DynamicWeb ... det er en rigid platform der kommer til at give dig kæmpe problemer i fremtiden. Få hellere udviklet noget specielt til dig ... enten fra bunden eller med udgangspunkt i et eksisterende opensource system.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:19

Hej hfruergaard

Ja, jeg har erfaring med DynamicWeb Outsourcing, Søren og også platformen. Jeg har igennem de sidste 3-4 år benyttet DynamicWeb Outsourcing til diverse projekter - udviklerne sidder i Rusland og er topdygtige - flere af dem har ph.d. grader og flere års erfaring. Oven i det er de billige ift danske udviklere. Kan varmt anbefales. Søren Laursen er direktør for DynamicWeb Outsourcing-selskabet (en gren af DynamicWeb) - NoSunset er noget nyt, men kender ikke helt sammenhængen.

Mht platformen - tja.. det er vel hvad man vil - vil du have en færdig pakke som kører med et minimum af teknisk kendskab, eller vil du selv rode med installation, teknik og den slags, så findes der alternativer - fx Umbraco. Vælger du fx Umbraco, kan du også folkene i Rusland til videreudvikle på det.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 11:10

Hej,

Jeg er helt enig med Per Hansen mht platformen. Der er fordele og ulemper, hvilket der er med alle systemer.

Vedr .outsourcing har jeg ikke samme positive indtryk, langt fra! Hverken med ledelsen og heller ikke med de løste opgaver.

Nu har du hverken telefon eller mail, ellers ville jeg meget gerne uddybe det. Du er velkommen til enten at sende kontaktoplysninger til mig, eller kontakte mig på mail eller telefon 31187136

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke allerede har bundet dig op på en specifik platform, så var det måske en idé at tage en snak med nogle af dem, som har baseret deres webshop på DynamicWeb platformen.

Bog-ide.dk, Kop-kande.dk, Legeskab.dk og Skousen.dk kører alle DynamicWeb.

Englestreger.dk gjorde vist, men er skiftet til DanDomain.

Jeg har personligt ingen erfaringer med DynamicWeb eller det firma du nævner, men er ikke voldsomt imponeret over nogen af ovenstående netbutikker - men om det platformen eller implementeringen, som ikke spiller helt, tør jeg ikke udtale mig om.

Mvh Troels.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32

Hej Fruergaard,

Dynamicweb Outsourcing eller Nosunset som selskabet hedder i dag er ikke en del af Dynamicweb Software og ej heller et selskab i gruppen. Dynamicweb Outsourcing startede dog som et datterselskab for cirka 2 år siden men er efterfølgende købt helt fri af selskabets direktør, Søren Laursen.

Ift. erfaringer, så er det min oplevelse fra samtaler med nogle af partnere, at flere har haft meget anstrengte projekter igennem Dynamicweb Outsourcing / Nosunset, men igen er der andre partnere der har haft gode projekter. Det er mit indtryk, at projektets kompleksitet, graden af specifikation forud for projektstart og endelig "fleksibiliteten i deadline" der afgør hvorvidt projektet bliver godt eller ej.

Dynamicweb har således ingen rolle i den konstellation udover, at vi leverer softwaren til partneren som denne vælge at bygge på. Partneren kan så vælge at bygge / implementere løsningen selv eller source det til 3. part, herunder er NoSunset en mulig sourcing partner. Du kan evt. kontakte Dynamicweb direkte såfremt du ønsker en drøftelse om andre mulige sourcing partnere. Det kan vi bedre rådgive om hvis vi kender lidt mere til detaljerne i dit projekt.

Vedr. Dynamicweb som platform for større e-handelprojekter kan jeg qua min funktion ikke udtale mig helt habilt (Wink), men blot konstatere at:

• Dynamicweb har 4000 kunder på platformen
  • Dynamicweb har 600+ live kunder på e-commerce
  • Dynamicweb har 100-200 live kunder med standardintegrationer til hhv. AX, NAV og e-conomic og MS CRM
  • Dynamicweb har ca. 100 partnere der er certificeret til at levere e-commerce løsninger
  • Såvidt jeg ved gør dette os til en ukronet DK-mester (blandt kommercielle leverandører) i at levere e-commerce til det professionelle erhvervsliv. 
  • Dynamicweb e-commerce kan man leje på SaaS aftale for 249,- / måned inkl. alt. Større e-handelsprojekter inkl. standard integrationer koster dog typisk 1-200.000,- i software.

Held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen,

Jørgen Bach - Salgsdirektør - Dynamicweb Software A/S

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:50

Hej

Jeg har brugt dem for en del år siden på et par projekter. Det var en lidt blandet oplevelse, men de er efter sigende helt fremme i skoene nu. Ellers kan du jo altid vælge en partner i Danmark.

Generelt i forhold til Dynamicweb eCom, så kan jeg kun anbefale systemet. Jeg har arbejdet med platformen i en del år og været involveret i flere forskellige større og mindre projekter. 

Rent designmæssigt er der 100% frihed, så de sites du ser der ikke er ok er fordi designeren har sovet lidt i timen ;-)

Jeg sidder hos Rosendahls Strategisk Webbureau og vi er blot en af de parnere Jørgen nævner.

Hvis du kan fortælle lidt mere om dine behov, så kan jeg måske guide dig i den rigtige retning.

Jeg kender iøvrigt Søren Laursen personligt fra tidligere, så ham kan jeg sige god for ;-)

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19

Hej igen

Vil blot lige oplyse, at Nosunset blot er det nye navn for Dynamicweb outsourcing ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:30

Kasper Hamann:

Hej igen

Vil blot lige oplyse, at Nosunset blot er det nye navn for Dynamicweb outsourcing ;-)

Elegant ... ku tyde på der var nogen marketingsfolk der sku ha skolepengene tilbage der :p

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:06

Brugte du nogen sinde Søren Lauersen fra nosunset ? Vil gerne høre om din erfaring for jeg læste først dit spørgsmål lige nu. Jeg har desværre super dårlig erfaring med Søren Lauersen og det er der mange Dynamic Web kunder der har. Heldigvis blev han smidt ud af Dynamicweb og har ikke mere med dem at gøre så lad mig lige høre om du brugte ham.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)