Personer der offentligt forsøger at nedgøre og miskreditere andre mennesker og virksomheder på denne usaglige måde og samtidig opretter anonyme profiler kun til formålet har jeg ikke meget til overs for (Lysforude??). |
Det er meget enkelt med Søren Laursen - HOLD FINGRENE VÆK, hvis ikke du vil have ødelagt din kunderelation. Han har kun 1 formål, og det er at mele sin egen kage og han leverer ALDRIG det han lover. Der er rigtig mange partnere som har mistet kunder til ham - han var underleverandør oprindeligt og pludseligt så overtager han dine kunder.
Og tror du mig ikke, så bare bed ham om at give dig en oversigt over de projekter han har arbejdet på de sidste 2 år og tilhørende partnere - jeg garanterer dig at 99% af partnerne er væk og han har overtaget deres kunder. Og så er han BEDØVENDE ligeglad med kvalitet og kundetilfredshed - KUN når han overtager dine kunder, så vil du se ham så fedtende og servicerende over for dem der tidligere var din egne kunder.
Vi taler af bitter erfaring - vi var tidligere Dynamicweb partner!
Du kan også bare ringe til Dynamicweb, det er absolut ikke et positivt svar du får her om Søren Laursen og Nosunset.