Kære Aminoer Jeg har et tilbud I ikke kan afslå! Nogle gutter og jeg står bag siden: http://managerlife.dk som er et socialt netværk / mødested for folk der er interesseret i spillet Fodbold manager! Vores målgruppe er primært mand i alderen 15-30 år.
På siden har vi forskellige bannerpladser, som vi gerne vil sælge, til en fordelagtig pris! Topbanner: 728x90px (På alle sider på nær forumet) Pris: 199 kr./pr. måned
Topbanner: 728x90px (På forumet, som er en meget central del af siden) Pris: 199 kr./pr. måned
Øverste i venstre side på forsiden: 288x236px (kun på forsiden) Pris: 99 kr./pr. måned
Nederst i venstre side på forsiden: 288x236px (kun på forsiden) Pris: 75 kr./pr. måned
Vores skriftlige sektion, nyhedssektion og downloadsektion: Øverst højre side : 288x236px (Vises på vores artikeloversigt, nyhedsoversigt og downloadsoversigt samt under hver enkelt artikel og nyhed) Pris: 149 kr./pr. Måned
Managerlife.dk statistik fra Google Analytics (sidste måned): 8.896 Besøg 1.030 Unikke besøgende 92.909 Sidevisninger 10,44 Sider/besøg 00:15:17 Gns. tid på websted
Managerlife.dk har lige nu: 457 registrerede brugere. På forumet er der skrevet over 30.000 indlæg.
Hvis du kunne have interesse i at købe en bannerplads på managerlife.dk kan du skrive til følgende mail: andreas@rytman.dk Med venlig hilsen |
Hej Andreas,
Med 30 unikke besøgende pr. dag, er sådan en plads ikke interessant for os (spil forhandler), og vores målgruppe er præcis den der figurerer på Managerlife.dk.
Indtil i får flere besøgende, vil jeg råde jer til at kigge på Google Adsense.