Jeg har tidligere haft det oppe at vende, at jeg godt kunne tænke mig en database med alle biler og oplysninger på biler. Men indlægget blev desværre mere forstået som et spørgsmål end et tilbud jeg søgte. Men vi prøver igen, Det jeg skal bruge er en database med ALLE biler i danmark, og den skal indholde: Mærke, Model, Årgang, Motortype, co2 pr km, Er dette nogle der er en der kan klare for mig? Det jeg havde tænkt mig, var om jeg kunne få det leveret i en funktionel dropdown liste, så det er nemt for mig at implementere på min side. Jeg håber nogle kan hjælpe :-) Skulle der være spøgsmål, skriv venligst PB |
Hej Kawzood
Dette vil jeg tror godt kan ladesig gøre, men jeg tror du skal tage fat i bilbasen.dk omkring dette emne, med mindre du slf. har tænkt dig at lave en konkurrant til dem er de nok ikke så villige til at hjælpe dig.
Men ved at stort set alle hvis ikke alle auto forhandler i Danmark er medlem i deres database, hvor alle disse auto forhandler updater bil mærker, modeler, farve, km osv omkring hver enste bil der er til salg, ud fra det grundlag vil jeg gå ud fra at bilbasen.dk også kan hjælpe dig vider med dit sprøgsmål.
håber det er et brugbart svar (: