Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan sælger man... intet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså jeg må bare dele det her, min kone sidder og bruger HOME''s klik en pris på boliger der kunne have vores interesse.

Forleden får hun så det her svar fra en Home sælger:
Hej

Tak for dit "klik-bud"

Dit bud er dog LANGT fra hvad der er rimeligt, hvorfor vi må sige NEJ TAK
!!!

Venlig hilsen

K.N.

(Jeg har forkortet navnet)

Nu skal det siges at jeg har sagt hun som minimum skal byde 20% under den fastsatte pris, men uanset om hun så bød 1 KR på et hus til 4 millioner, så må jeg altså skrige lidt af grin over det svar som han kommer med - altså nu går vi naturligvis uden om home fremover, der er jo masser til salg... men hvad havde han dog regnet med at få ud af sådan et svar til en potentiel køber? (vi bød faktisk bare hvad boligen var værd da sælger lagde lån om sidste år).

Det er også en smule chokerende... hvis det havde været min medarbejder var det en chance til og så ud af vagten!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:58
Hehe der var nok lige en sælger der havde fået lidt for mange bud der var lidt for lave.
Vi kan alle have en dårlig dag men man burde da kunne regne med at sælgere var så professionelle at de ikke bare sådan uden videre lader det gå ud over kunderne.

Peder

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:33
Nej han burde nok have tænkt sig lidt om inden han sendte sådan en mail... også selvom han havde en dårlig dag, nuvel, jeg syntes stadig at det er lidt morsomt - det er jo meningen at han skal sælge, jeg havde da bare svaret at budet var for lavt og så givet nogle alternativer eller argumenteret for at boligen var mere værd.

Det han gør er jo useriøst :)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:51
Syntes også det var et mærkeligt svar.
Er selv ved at sælge hus, ikke gennem Home, men har snakket med dem og Nybolig omkring deres "klik en pris". De fortalte begge at de kun bruger den til at se om folk har interesse i huset, de får faktisk aldrig et realistisk bud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)