Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 Engelske portaler til salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du sko, rådgiver andre med økonomien?, ønsker at danne amor's pile?, ønsker du at lære at strikke? eller blot vil informere andre omkring sundhed.. Så har du her din mulighed for at lege med din niche på Engelsk.

Da jeg har valgt at skabe yderligere fokus på mine andre projekter, har jeg valgt at sælge dem jeg desværre ikke har tid til mere. De er alle lavet med fokus på en niche, at skabe passiv indkomst og ikke mindst kvalitetsindhold.

Alle siderne er designet unikt, men dog ud fra samme skabelon. Selve platformen er baseret på Wordpress, er yderst optimeret til ydelse, samt er søgemaskineoptimeret. Siderne er idag hosted i England. Herunder vil jeg liste projekterne op, de kan sælges både samlet eller særskilt, hvis dette ønskes.

HealthPedia.co.uk
- Emne: Sundhed
- Unikt design
- Unikke artikler: 42 (inkl. min. 5 søgeord per artikel)



FinanceKey.co.uk
- Emne: Penge og investering
- Unikt design
- Unikke artikler: 17 (inkl. min. 5 søgeord per artikel)



DatingMentor.co.uk
- Emne: Dating
- Unikt design
- Unikke artikler: 9 (inkl. min. 5 søgeord per artikel)



ShoesForWork.co.uk
- Emne: Sko til arbejde
- Unikt design
- Unikke artikler: 6 (inkl. min. 5 søgeord per artikel)



YarnGuide.co.uk
- Emne: Strik og garn
- Unikt design
- Unikke artikler: 35 (inkl. min. 5 søgeord per artikel)



Der er skrevet unikke artikler til hver af projekterne, da kvalitetsindhold har været vigtigt for mig. Alle siderne er også blevet researchet grundigt igennem, før de individuelt er blevet optimeret til de enkelte emner. Af samme grund synes jeg også at det er på tide at de sælges, eftersom jeg desværre ikke selv har tid til at opdaterer dem længere.

Domænerne er købt for 2 år, og det første blev registreret den 16/10-2010. Dog skal den eventuelle købe betale for overførslen af selve domænet, hvilket er 10 pund + tax. Selve siden og designet, kan overføres via en kopi af Wordpress, eller selve temaet.

I skal være velkomne til at stille spørgsmål både her i tråden, samt via privat besked. Ligeledes må der gerne bydes både på et enkelt projekt, eller hele bundtet.

Kan I forsat have en fantastisk tirsdag!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump*

Der er allerede kommet bud, samt spørgsmål via PB, men er altid åben for flere bud. Så hold dig ikke tilbage!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Måske du skulle tilføje besøgstal i daglige, unikke besøgende, samt hvad siderne har indtjent? Så kan de nysgerrige bedre vurdere, om de er interesserede.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det har du fuldstændigt ret i :-)

Siderne har idag 1-5 besøgende per website, udelukkende fra organisk trafik, da jeg ikke har haft tid til at optimere siderne yderligere efter lancering. De formået at hente sig selv hjem igen på domæne prisen via adsense, men der er god mulighed for at ranke højt på long-tail søgeord, og derved skabe mere god trafik.

Siderne er:

  • Bygget op via Wordpress.
  • Søgemaskineoptimeret.
  • Der er lavet søgeords-research.
  • Oprettet artikler med billeder i WP.
  • Unikt design til hver af siderne.


Alt i alt, en god mulighed til den rette, at arbejde videre på!

Endelig byd, uanset pris.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden fortjener lige et ekstra bumb på vejen :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers prøv flippa.com :)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)