Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så prøver vi lige den anden vej; eksisterende website søger partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest hej til alle, der læser med. Jeg har selv fulgt med her på siden et godt stykke tid og har nu fundet noget at tage op.

De fleste af os har vist læst en tråd eller to, om nogle unge, håbefulde talenter, der ønsker, at en programmør skal indgå i et partnerskab om en god ide til et website. Disse tråde har ikke en specielt god succesrate, da mange mener, at man ikke virkelig tror på sin egen ide med mindre man er villig til at investere nogle penge eller tid til udvikling.

I dette tilfælde er situationen dog helt anderledes - faktisk vendt på hovedet. For en del tid siden lancerede jeg nemlig en form for community/forum, som jeg har programmeret fra bunden. Emnet for siden ønsker jeg ikke at afsløre, men det er bestemt en niche, og der findes i forvejen et eller to succesfulde fora derude. Min tilgang er dog ret differentiet, og jeg tror det kunne fungere rigtig godt. Det forholder sig i midlertidig således, at denne side ikke kom ordentlig fra start. Dels fordi siden ikke blev markedsført overhovedet - jeg kan bedre lide at programmere - og dels fordi jeg ikke har særlig meget forstand på markedsføring af hjemmesider.

Så her står jeg så med en inaktiv hjemmeside, som jeg ikke rigtig ønsker at beskæftige mig med. Forstå mig ret, jeg ønsker at udvikle den, men bare ikke at markedsføre den. Jeg mangler en, der er villig til at indgå i et partnerskab med mig om denne side mod ejerskab. Partnerens opgave bliver at tiltrække nye brugere, skabe aktivitet og markedsføre siden bedst muligt på et småt budget. Her er lidt tanker jeg har gjort mig om en evt. partner:

• Godt drive til at skabe aktivitet på siden
  • Har ideer og gå på mod angående markedsføring og tiltrækning af brugere til et mindre site
  • Har lidt tid tilovers på hobbybasis
  • _seriøs_
  • Ønsker en andel af et eksisterende website
  • Gerne erfaringer fra tidligere lignende opgaver
Hvis det lyder som noget for dig, må du meget gerne sende mig en privatbesked her på Amino med lidt om dig selv, og hvorfor du er interesseret.
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:03

Hej!

Er nok ikke lige den person du søger!

Men vil rose dig for et rigtig godt indlæg! Der virkelig beskriver hvad du søger og ikke blot er et af disse indlæg med jeg har en idé (men den er hemmelig og jeg kan ikke fortælle noget om den) vil du ikke skyde en masse penge ind og lave en masse arbejde også!

Håber du får noget seriøst feedback på din søgen!

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Hej,

kunne du smide lidt mere info? Evt. i en PM?

Brian

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:28

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej,

kunne du smide lidt mere info? Evt. i en PM?

Brian

Hey,

Send mig lidt information i en PM om, hvorfor du er interesseret og evt. hvem du er, så ser vi.

På forhånd tak.

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:05

Hej aftermath,

Jeg er interresseret i at snakke videre med dig om projektets vilkår og generel info.

MVH. Magnus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)