Hej Aminoer Jeg er en ung iværksætter som går med en lille idé i maven.. Det drejer sig om et lignende site som DBA og GulogGratis.
Har tidligere været en brugere her på Amino som havde "Opretalt.dk" - Kanon system, men har desværre ikke kunne komme i kontakt med den ejeren. Så derfor søger jeg en programmør til at lave systemet. Hvis det er muligt at købe nogen clone, hente et freeware ned og bygge videre på er dette også OK. Kort fortalt om idéen, man skal kunne oprette en bruger og aktivere den. Derefter skal man kunne oprette en annonce, upload billeder til annoncen og udfylde info, pris(og som normalt). Der skal være en god og præcis søgemaskine, simple og advanceret. Man skal være logget ind for at kunne se brugerens tlf nr og personlige informationer. Udover det skal man kunne skrive breve til hinanden, via. sitet.(hvor man får påmindelse på sin personlige mail) Smid mig en PB for mere info og fortæl mig hvem du/I er. Glæder mig til at hører mere ! Venlig hilsen Simon |
Søger billig PHP programmør
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
jo det gør jeg, du er velkommen til at skrive til mig på pm. men så vidt jeg kan forstå på dit indlæg er dine midler begrænsede.. men jeg vil gerne kigge på din opgave, og finde ud af om det kan laves via joomla. hvilket ikke lyder usandsynligt. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)