Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en der er gået ned med stress?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kender du en, der er gået ned med stress, hvor det har haft nogle alvorlige konsekvenser for personen? Tror du denne person ville fortælle sin historie foran et kamera, og medvirke til at lave en film der skal sætte mere fokus på stress?

For kort at opsummere er jeg i forbindelse med et eksamensprojekt i gang med at lave en reportage om stress. Mit mål er at finde en person, der har oplevet stress – og helst en som er gået ned af stress. Jeg leder altså efter en person, der har oplevet stress, lige fra symptomerne til følgerne, som har lyst til at fortælle sin historie.

I filmen ser jeg nærmere på stress fra et offers synsvinkel. Det vil blandt andet betyde, at jeg skal interviewe offeret, arbejdsgiveren og den læge, der stillede diagnosen. Dertil kommer interview med  en ekspert på området, der kan fortælle lidt om stress.

Filmen vil blive brugt som produkt i mit eksamensprojekt i faget service & kommunikation på HTX. Det vil derefter ligge på nettet som en personlig reference. Alle medvirkende vil, hvis de ønsker det, modtage en DVD med filmen og en projektrapport efter projektet er afleveret.

Projektet skal afleveres den 7. maj 2007. Det er derfor vigtigt, at jeg hurtigst muligt finder en, der har lyst til at fortælle sin historie. Hvis du, eller nogen du kender, har lyst til at medvirke, kan du kontakte mig. Jeg har tidligere lavet en film i forbindelse med et andet projekt, som kan ses på denne hjemmeside:

http://vaekst.easy-web.dk/

Venlig hilsen

Christian Jessen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)