Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdesigner ads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er igang med at lave et dansk site med tutorials osv. angående webdesign. Mit problem ligger i at jeg gerne vil reklamere på sitet men at jeg gerne vil have at mine bannere er relevante forhold til hvad min side drejer sig om.

Derfor har jeg brug for jeres hjælp. Jeg kan nemlig ikke finde et ordentligt affiliate site hvor banners omhandler webdesign, programering, css, html, java, cms osv.

Så hvis du ved hvor et affiliate site med sådane ads er vil jeg sætte stor pris på hvis i gad smide mig nogle links.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Otto

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 01:05

Hej Otto

Super fed idé! Thumbs up. 

Jeg har brugt affiliate i rigtig lang tid. Efter hvad jeg kan forstå på dig eftersøger du bannere, der omhandler webdesign, programmering, css, html, java. Jeg har endnu ikke set nogle affiliate netværks der har reklame i den stil. 

Jeg har set rigtig mange som bruger webhoteller osv. som affiliate reklamer hvis de har et site omhandlende en eller anden form for teknologi. Har du overvejet at bruge sådanne reklamer? 

Vh

Jonas Donbæk 

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:18

Hejsa

En anden mulighed var jo ogsa at lagge adsense annoncer ind

og se om ikke der kommer relevante annoncer

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 09:41

Hej Jonas,

Tak for dit svar, du er spot on søger nemlig "nørd" affiliates men kan som sagt ikke finde noget, sidder dog stadig og leder, men ender nok som du siger med at bruge ads der kommer så tæt på som muligt som fx. hosting osv.

Hvis du falder over noget der kunne være relevant, må du meget gerne kontakte mig på Otto[at]teaser.dk

Vh
Otto

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 09:42

Ja, det kunne jeg evt. overveje, er bare ikke så glad for googles grimme tekst annoncer, men helere bruge noget der er relevant end at putte banners op der slet ikke passer til sitet!

Mange tak for idéen!

Vh
Otto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)