|
Kære alle, Fredag d. 30. marts 2007 fra. kl. 8.30 - 11.00 holdes gratis morgenmadsseminar om venturekapital. Seminaret er relevant for dig, der arbejder med venturekapital eller overvejer/forventer at skulle have en investor ind i dit/jeres selskab, eller dig, der bare synes, at det lyder spændende. Se dette link: På seminaret vil du få et overblik over forløbet og processen i en typisk venturekapitalinvestering, og de aftaler og kontrakter, der normalt er involveret i processen. Efter seminaret vil du/I være bedre klædt på til venturekapitalprocessen og du vil have en forståelse for de kontrakter, der normalt er en del af en venturekapitalinvestering og et overblik over kontrakternes indhold. Tilmelding kan også ske her: Mvh Karsten |
Lyder interessant, jeg kunne da godt bruge et par millioner til at udleve drømme med... Nå, måske ikke. Men jeg kommer i hvert fald, selvom det er tidligt om morgenen, for det sidste møde jeg var til hos jer var rigtig godt og det var noget fint materiale, jeg fik med hjem.
Mange hilsner
Bliv gratis medlem