Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvilken er bedst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-brugere!

Jeg har i en længere periode "studeret" mulighederne for at starte en webshop og få gang i salget så hurtigt som muligt. Jeg er ved at være godt sat ind i det, og jeg har også været i gang med at finde en god webshop som jeg kan benytte. Jeg kan ikke selv kode eller andre ting, så jeg leder efter nogle som tilbyder gode og simple (kontrolpanel) webshops.

Er der evt. nogle af jer som har erfaringer med nogle gode webshops? Vil selvfølgelig gerne have et indbydende design til min hjemmeside, så enten skal tilbyderne have nogle gode designs ellers skal jeg have mulighed for selv at købe et design ved siden af (hvis det ellers er muligt).

Håber i har nogle gode forslag!

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:54

Hej Michael

Hvilken webshop, som er "bedst" afhænger jo i høj grad af, hvilke krav du stiller til den.

Jeg bruger jo selv Shopify til mine webshops gennem flere år og har også baseret min seneste forretning på opsætning af netop Shopify shops.

Du er velkommen til at tage et kig på themebox.dk og læse mere om mit tilbud og ikke mindst, hvilke features Shopify tilbyder. Som en "non coder" finder du ikke mere et mere lækkert interface på admin siden.

Du spørger bare ind til det, som du ikke lige fik svar på, via PM eller email. Hurtigt i gang kan du i hvert fald sagtens komme.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:14

Jeg tager lige et kig ind og ser om det er noget for mig, mange tak for svaret!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tillader mig lige at linke til en video som jeg lavede forleden, der ikke svarer helt præcis på dit spørgsmål, men alligevel derhenne af.

My main point:
DanDomain Webshop: Super nem og bruge, og dansk. Den er meget begrænset, men super for nybegndere.
Shopify: Super god løsning! Den er nem og brugervenlig. Den er lidt fastlåst, lidt Amerikansk men fungerer rigtig godt.
OsCommerce: Ingen erfaring, men den er populær!

Hertil kommer Magento og alle mulige andet gøgleri som folk sikkert prøver at sælge dig i tråden her! :-) 

(Du skriver bare hvis der er det mindste)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:18

Fedt med videoindlæg, Lars. Yes

Hvilket program bruger du til det?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:19

Tak! Jeg bruger ScreenFlow som er et glimrende Mac-program.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:19

En anden mulighed er også Mivando, som er en ny dansk udviklet webshop platform. Oprettelsen er 100% gratis og uforpligtende og man betaler først når man er klar til at sælge Smile

http://mivando.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)