Super fedt. I vinters producerede jeg en interaktiv virtuel rundtur til Inspiration i Roskilde. ÅRsagen var at Inspirataion havde vundet prisen som Danmarks mest innovative forretning, der er en pris der uddeles i detailhandlen. For første gang nogensinde blev en dansk virksomhed herefter indstillet til at kæmpe om titlen om Global Innovators Award blandt verdens førende detailforretninger. Jeg blev hyret til at lave en interaktiv rundtur for at præsentere butikken visuelt overfor dommerne, og for derved at fremhæve nogle af de specielle features der gør forretningen værdi til prisen. Og så skete det. Natten til mandag VANDT INSPIRATION ROSKILDE GIA Awards. Bl.a. med udtalelse fra dommerne om WideEyes (dvs min) interaktive rundtur. I kan læse mere her http://www.hpnielsen.dk/index.php?id=1012 |
Bidrag til GIA award
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Hej KF Tak skal du have. Jeg er da også utrolig stolt, og håber på at det vil give mit firma en masse positiv omtale. Lige nu overvejer jeg om der er en pr vinkel jeg selv kan prøve at arbejde med for at sætte yderligere skub i opmærksomheden omkring det jeg laver. Froslag modtages med kyshånd |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)