Har Martin sagt andet? Det kan jo være at han blot vil gøre ham opmærksom på at sådan noget gør man ikke uden tilladelse. Tror ikke Martin er igang med at kontakte jurister.. Derudover tror jeg faktisk du har ret, omkring det med videoen ;) God weekend! |
Jeg synes godt nok du tager det lidt "let" det med at bruge løs af andres varemærker, når man tænker på hvad det koster at købe rådgivning inden for marketing og det at skabe et Image man vil stå inde for.
Selv hvis du mener det er en sød idé, passer det måske ikke lige ind i det Image som der er lagt i de planer som amino har sig og derfor kan du skade rigtig meget bare ved at lave det, om de sælger eller ej kan du skade det image de har bygget up og stadig arbejder på at fuldføre til perfection..
Ja bare tænk, hvis du fik en idé om at det ville skabe lidt liv omkring google, hvis du fik lavet en google dildo. Jeg tror ikke det er smart at lave noget uden at få det på skrift at det er i orden..
hvis du sætter dig ind i hvor mange penge firmaer bruger på deres image så ville du nok ikke selv synes det var i orden at lave sådan noget..
/ Kragh
Bliv gratis medlem