Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google-bot på besøg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en web-shop hos Dandomain.dk og har lige skiftet fra en hjemmeside med frames til en uden. Det har Google tydeligvis opdaget. Fra at have en google-bot på besøg 1 gang om ugen kommer den nu efter skiftet til no frames på besøg mellem 80-100 gange om dagen. Og det har den gjort alle de 5 dage jeg har været uden frames. Er det normalt og vil det fortsætte eller stopper det ???

Mvh

Nielsen1974

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:03
Google bot besøger mine sites nærmest hver dag. Jeg tror aktiviteten afhænger en del af hvor dynamisk dit site er (hvor tit der sker ændringer). Dog er det naturligt, at når den netop har "genopdaget", vil den komme igen i hvert fald indtil den har indekseret dit "nye" site. Anyway, du skal kun være glad for at besøger dit site
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:43
Jo flere opdateringer du laver, des oftere kommer botten på besøg.

Hvis botten kommer forbi og der ikke er sket ændringer på dit site siden sidst den var der, så vil der måske gå en uge før den kommer igen. Når den så kommer igen efter en uge og der stadig ikke er sket noget nyt, så går der måske en måned før den kommer igen osv...

Det er selvfølgelig sat lidt firkantet op, men det er princippet i det.

Så det er bare med at opdatere så ofte så muligt.

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 02:14

Det afhænger også af hvor mange sider/produkter din hjemmeside indeholder. For når nu din side er helt ny (ny opsætning) kender Google ikke nogen af siderne og vil derfor "kigge" på dem alle, indtil hele din hjemmeside er indekseret, derefter vil siderne blive besøgt en gang imellem (alt lige fra én gang pr. dag til en gang hver 4 uge - afhængi af indholdet og opdateringshastigheden på din side).

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)