Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges til opstart af sit eget

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg takker endnu en gang for jeres lækre inputs, jeg vil lige læse lidt på det i morgen, dog skal jeg til familie fødselsdag her i morgen, så jeg vender lige tilbage her søndag med nogle svar når jeg lige har læst det hele igennem..

Med venlig hilsen

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 20. May 11
Skrevet kl. 09:33

Hej Thomas.

Har nu læst inde på prosa.dk , der jo ikke andet for jeg må ind på A-kassen mandag og snakke med dem, de må kunne levere det bedste svar til mig, om det kan lade sig gøre med en bibeskæftigelse..

Jeg takker for dine inputs.. De har været brugbare..

Med venlig hilsen

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 20. May 11
Skrevet kl. 09:41

Hej Enterpricer

Jeg har tjekket scandinova.dk ud , og har gemt den som bogmærke , det var et link jeg kunne bruge..

Tiptopslibematerialer.dk har jeg dog ikke gemt , da jeg ikke sliber træ gulve eller har noget med træ gulve og gøre, udover og lægge dem på..

cmv.dk , har jeg også bogmærket , lækkert link..

Har du andre? Måske hvor de sælger en stripper? (Gulvstripper)

Eller andre steder hvor man kan få sine varer fra?

Gerne grossister indenfor :

Jeg kender selv til :

Spartelmasse - Alfix -Uzin - Ardex , alfix har jeg bedst erfaring med, den flyder bedre sammen.

Lim - Casco - Uzin , dem har jeg bedst erfaring med.

Tæpper - Ege - mangler lidt her

Vinyl - Forbo - mangler lidt her (Ved der er en mere, kan bare ikke komme på den)

Linoleum - Forbo - mangler lidt her (Ved der er en mere , kan bare ikke komme på den)

Men ellers andet relevant info, spyt bare ud.. Alt tages i mod.. Der sikkert ting jeg har glemt..

Fra Odense
Tilmeldt 20. May 11
Skrevet kl. 09:42

Hej Susan.

Jeg havde faktisk allerede været inde og læse din guide, synes dog jeg blev lidt mere forvirret af den end den gavnede, men må prøve den igen i morgen..

Har læst at mange har brugt den, så ville da være underligt hvis ikke jeg også kunne ;)

Tak for dit input.

Med venlig hilsen

Kim

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)