Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er "eksperten", når man vil starte webunivers/blog/portal?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-Aminoer!

Efter at have luret i krogene i et par måneder er det blevet tid til mit første indlæg :-)

Jeg har i et stykke tid gået og puslet med idéen om at starte et webunivers / udvidet blog / portal - kald det, hvad du vil, for idéen er ikke helt færdigudviklet endnu - målrettet kvinder inden for et emne, hvor der muligvis er et "hul" i markedet.

Jeg arbejder i kommunikationsbranchen og vil ikke skulle leve 100 % af websitet, men supplere med relaterede konsulentydelser, tekstarbejde og lignende. Jeg dog stadig interesseret i at finde ud af, hvad potentialet vil være i et sådant site, og derfor tænkte jeg på, om der er nogen af jer herinde, der kan fortælle mig, hvem der er The Go-To-Guy her i DK, hvis man gerne vil have noget professionel sparring på, hvad man vil kunne forvente af besøgende, få ud af SEO, affiliate og direkte indrykkede, brancherelaterede annoncer og lignende?

Jeg mangler kort sagt en at spille bold med, som kan give mig konstruktivt, erfarent input til at tilrettelægge sitet bedst muligt fra starten og som kan hjælpe mig med at vurdere, om idéen holder vand :-)

Mvh

Mette

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:05

Hej Mette,

Som du ved, er der rigtig mange her på amino, der har en mening om den slags ting, og jeg tror bestemt også, at du vil kunne finde en her, som kan hjælpe dig.

Dit spørgsmål er dog enormt bredt, i og med, at der ikke bliver fortalt mere om emnet, end at målgruppen er kvinder. Du har brug for én, som kender det konkrete marked du er på vej ind i, og har en ide om effekten af annoncer og seo for lige præcis dit område. Hvis du selv mener, at have godt kendskab til det, og kun har brug for hjælp til teknikken, så tror jeg de fleste udbydere af hjemmesider vil have en mening om, hvordan det skal skrues sammen. Der kan du ligeså godt vælge efter kemi, kvalitet, leveringstid og andre parametre.

Kort sagt tror jeg altså ikke, at du finder en mister-know-all-markets-online.

Har du lavet en analyse af konkurrence situationen online på de mest oplagte søgeord, og tjekket om der bliver søgt på dem?

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette, jeg er i allerhøjestegrad i stand til at hjælpe med seo arbejde + artikel skrivning (også selvom mine kromosomer er XY).

Jeg ved i forvejen en del om kvindepsykologi. 

og min pris jeg er nok den billigeste SEO-person på amino

thats right 300 kr. i timen, er min pris.

Edit: skriv bare en pb, til mig hvis du er interesseret.

Edit2: jeg anklager selvfølgelig ikke nogle for at være hustlere.

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 16:37

Seo++:

Der er en gut herinde der tager 150 i timen.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre den bedste reference du har, da pris er en mindre faktor når man snakker om ordentligt Seo arbejde.

Dette skal ikke ses som et angreb, blev bare lidt nysgerrig :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23

halfaa:

Seo++:

Der er en gut herinde der tager 150 i timen.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre den bedste reference du har, da pris er en mindre faktor når man snakker om ordentligt Seo arbejde.

Dette skal ikke ses som et angreb, blev bare lidt nysgerrig :)

Hej Halfaa. læg mærke til det lille ord nok.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)