Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMTP problem??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Kjærsgård: Helt korrekt. SMTP.dk er også primært henvendt til virksomheder, der har brug for at kunne sende mails uanset hvor de måtte befinde sig herhjemme eller i udlandet.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige et nyt spørgsmål.



Jeg tror nok at løsningen bliver smtp.dk, men har dog lige et
spørgsmål. Jeg benytter Outlook 2007, og vil gerne høre om det er
muligt at gemme 2 smtp-adresser? Jeg bruger både computeren ude og
hjemme, og har som sagt kun brug for smtp.dk når jeg er ude. Er der er
måde det kan gøres rimeligt nemt på?

// Jesper Skov

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kender jeg ikke lige Outlook 2007, men i 2003 har jeg f.eks. blot oprettet to ens konti, lige bortset fra SMTP opsætningen.

 

Når jeg er ude vælger jeg at sende fra den ene konto og når jeg er hjemme sender jeg fra den anden.

 

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers skulle der vel ikke være noget i vejen for at bruge smtp.dk servicen overalt?

I øvrigt, hvis jeg må komme med et tip i relation til mit tidligere indlæg om blot at købe et lavpris-webhotel og bruge SMTP-servicen knyttet dertil; hvis du har et domæne til overs så check evt. http://gld.dk
- deres mindste webhotelpakke er faktisk gratis - til gengæld får man kun en begrænset mængde webplads og trafik MEN smtp-service er tilsyneladende inklusiv i abonnementet alligevel - måske et forsøg værd?

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

 

du kan teste  SMTP.dk  gratis i 7 dage med op til 20 e-mails om dagen.  Vedr. Outlook 2007 så har vi endnu ikke lagt en opsætningsmanual op på denne. Måske hvis du kan nøjes med 75 e-mail afsendelser om dagen, så kan du sagtens bruge SMTP.dk  både hjemme og ude. Er behovet større kan du til enhver tid tilkøbe i dit abonnement. Tak for din interesse !

 

Hans Jul

SMTP.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-04-2007 11:54:33
Forfatter: Hans Jul
Hej Jesper,


du kan teste  SMTP.dk  gratis i 7 dage med op til 20 e-mails om dagen.  Vedr. Outlook 2007 så har vi endnu ikke lagt en opsætningsmanual op på denne. Måske hvis du kan nøjes med 75 e-mail afsendelser om dagen, så kan du sagtens bruge SMTP.dk  både hjemme og ude. Er behovet større kan du til enhver tid tilkøbe i dit abonnement. Tak for din interesse !


Hans Jul

SMTP.dk



Jeg har skam testet, men problemet var at det er porten der er blokeret for. Derudover er jeg lidt nærrig, nu når jeg i princippet har betalt for tdc''s smtp derhjemme, så vil jeg jo ikke betale dobbelt :-)  

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, super...prøvede du at ændre til port 587 hvis det ikke virkede på port 25, eller virkede din test ?  Altid spændende med noget feedback ;-)  Hans
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)