Hej Amino Nå. Jeg har altså Web10 og vil skifte derfra pga. stigende trafik og mangende mulighed for ImageMagick. Jeg fandt så www.AceNet.dk som fik sat et test-hotel op til miig. Desværre virker OsCommerce shoppen, som jeg skal have flyttet til en ny server, desværre ikke med MySQL 5 Derfor leder jeg nu efter en ny host. Og kravene er som følger: ImageMagic Php og MySQL 4 FTP-adgang Mail-adresser m.v. Min. 500mb Kan i hjælpe mig med dette? Jeg har kigget på wannafind og scannet, men er ikke meget for deres priser også, at man kun kan have 300mb plads eller sådan noget. Havde regnet med 100-200kr om mdr. |
Webhotel... ÆV.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
|
Vi har kørt Osc''s på www.webhosting.dk som ligger i den billige ende, forvent dog ikke den store support, men det siger prisen jo også. Du skriver du vil bruge 100-200 i måneden men kan ikke lide prisen hos wannafind, er det fordi der er en trykfejl i din pris? ;) |
Hehe Tygsen, kunne være, at man skulle prøve Wannafind så. ![]() Forresten tak for supporten. |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
Ellers kan du altid ringe til deres support som består af teknikere og kompetente folk, og IKKE skoleelever som det gør ved de billige hoteller. Derudover er de utrolig fleksible og meget stabile. PS. Så lidt ang. servicen. Du skal altid være velkommen til at maile mig, så længe jeg ikke decideret skal ind og rode med koderne hjælper jeg gerne til i ny og næ. |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hehe Martin, der er altså en lille smule forskel på PHP og MySQL, men du rettede jo dit indlæg, så det opdagede du ![]() |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg vil lige sige her inden det bliver alt for meget OT, jeg kan varmt anbefale Anders hvis man kan nøjes med Mysql5, og BÅDE php4 og 5. ![]() |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)