Hej folkens, Er jeg den eneste der oplever et stort fald i klikprisen på mine adsense-annoncer for tiden? Vh. Peter |
Hvor lang en periode har du konstateret det?
Hej folkens, Er jeg den eneste der oplever et stort fald i klikprisen på mine adsense-annoncer for tiden? Vh. Peter |
Hvor lang en periode har du konstateret det? |
Jeg oplever noget lign, har lidt Adsense på et par af mine sites. De sidste par måneder er jeg gået fra ca. 700 kr om ugen på dem, til ca. 350, men med ca. samme antal visninger. Folk må bare byde mindre :-) |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
på. 22 dage. Det underlige er, at min klikpris er usædvanlig stabil (og lav), sammenlignet med tidligere. Nu ligger den fast på præcis det samme beløb i 1-2 uger ad gangen - hvor den tdiligere skiftede dagligt. Det er på en hjemmeside der driver mere end 250.000 sidevisninger pr. måned, så det er heller ikke fordi det skyldes små udsving i indholdet. Ja, det var også min første indskydelse, men jeg undres blot over den usædvanlige stabilitet i klikpriserne. Vh. Peter |
Edit: Jeg har haft adsense på siden i lidt over 1 år - men den stabilt lave klikpris har været der i 24 dage pt. |
Har oplevet det samme i ca. samme periode som du beskriver på mine portaler. |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Glad (?) for at høre der er andre end mig, der oplever et fald. Men ja, vi må håbe på at det retter sig! Vh. Peter |
Undskyld jeg lige bryder ind, men jeg forstår det ikke helt. Hvorfor vil i have klikprisen til at stige igen? Det er vel kun godt for jer, at den er faldet? |
Hej Max, Jeg tror ikke du har fået læst tråden igennem :-) Det er Adsense vi snakker om, og ikke Adwords. |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.