I skal arbejde meget mere med jeres side. Jeg synes egentlig selv designet på siden er o.k, men der skal mere information, og tekst på. Noget der indbyder til at den besøgende får lyst til at læse mere.
Jeg synes måske i skulle overveje at få lavet et andet logo, et logo som man kan forbinde med jer og det stykke arbejde i laver.
Ellers synes jeg det ser godt ud, især hvis det er jeres opstartsfase. Så klø på :)
jeg kan kun give Lars ret i hans overvejelser og tilføje ... I har valgt et meget mørkt design, det er faktisk svært at læse jeres hjemmeside hvis der er det mindste modlys på skærmen.
Hvad CMS angår (og her går jeg ud fra i mener Jomla) så har Lars også ret, det er måske ikke så udbredt endnu herhjemme, men da jeg selv er ved at lave en CMS hjemmeside baseret på Drupal har jeg oprettet en account hos HostGator.com - installation af ethvert prime CMS system - et klik, udfyld 5 felter og tryk enter - og efter et minut så er det oppe og køre. (det var de første 110 USD for et års hosting alt incl.)
Nu skal man så vælge en template til sit CMS og søger man lidt rundt så findes der tusindvis af templates og kan man lide en af de templates så "put i kurv" - 65USD, vil du have os til at installere den "klik ja" yderligere 49 USD og så er det oppe at køre -alt i alt 114USD og så er du f.eks her hvor der jo reelt bare skal fyldes input på:
Enhver tilretning er stort set ikke værd at røre ved, man skriver en mail og får skidtet fixet for 87DKK i timen, det er der CMS branchen er idag, det eneste krav er at du som bruger er i stand til at udtrykke dig på engelsk.
Vi har lige været ude ved en kunde, og hvis hans firma selv sku havde klaret det på din måde der, så var han nok ikke nået så langt. Vi lever jo også højt på vores service, vi nyder at gøre kunden tilfreds og jeg ved at mange gerne vil helt i mål sikkert med en god mand ved sin side.
Så fik jeg lavet mig en profil her inde på Amino, jeg er en af dem der arbejder sammen med Jess på osod.dk. Jeg vil prøve at svare på nogle af de ting der kan skabe lidt forvirring. Vores grund ide er er henvende sig så bredt som overhovedet muligt, lige fra pensionisten til den studerende og erhvervsdrivende, jeg ved det kan gøre fokus på siden en god udfordring men vi tager den i strakt arm, og ser det som en god udfordring. Grunden til Translation på siden er pga. de mange udvekslings studerende der er i vores nær område. Men ja, den med fokus som der nævnes er bestemt noget vi vil se på for det er noget vi skal gøre bedre. På samme måde har vi allerede fixet odense it support design.
Men mange tak for al den gode konstruktive kritik, der er bestemt blevet nævnt ting som vi ikke havde tænkt på, og flere noter er taget som vi vil få styr på. Vi ser frem til en ny omgang feedback når vi er klar med vores forbedringer. Tak alle...
mvh
Dan Mortensen
PS. Ja, Steff pt er vores adresse ude på rrk i odense hvor jeg bor, vi er 3 studerende og lige nu arbejder vi i fritiden (efter 15.00) men det er jo også der de fleste kommer hjem fra arbejde/skole og finder ud af deres pc ikke virker :) dvs. som det er lige nu kører vi ikke ud til akutte support opgaver før 16.00 i hverdage.
PS. Ja, Steff pt er vores adresse ude på rrk i odense hvor jeg bor, vi er 3 studerende og lige nu arbejder vi i fritiden (efter 15.00) men det er jo også der de fleste kommer hjem fra arbejde/skole og finder ud af deres pc ikke virker :) dvs. som det er lige nu kører vi ikke ud til akutte support opgaver før 16.00 i hverdage.
Dan, jeg så jer mere som en CMS virksomhed end support, derfor mit spørgsmål :)
Ja Steff, lige nu og her er det såmænd også cms vi laver mest, da vi har et par opgaver vi allerede er i gang med. Men vi vil også gerne i gang med support, da vi også føler at det nok er den mest stabile indtægts kilde. (Hjemmesider og design går meget i bølger, ofte med ret dybe dale med stilhed )
Jeg har bare det problem at jeg synes jeres design virker utroligt retro, altså hvis det er det i går efter så er det fint, men ellers er det sgu ikke mig, det ligner mest en ny 2d chat fra 90'erne.
Sorry ikke min stil.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nylde det er vel en smagsag, vi er meget tilfredse med det, men ligesom alle andre sider så sker der jo nok en ændring på et tidspunkt. Jeg håber vi rammer din smag der så ;)