Hej allesammen, jeg driver en tømrer og gummifuge virksomhed,(JesBering Tømer & Fugeteknik) men vil nu oprette endnu et selskab, der skal beskæftige sig med rope access. Det er en arbejdsmetode hvor man hænger i klatrereb og arbejder, fx på vindmøller, boreplatforme og høje bygningsfacader. Mit problem er bare at, jeg ikke kan komme på et godt navn til selskabet, navnet skal også være et ledigt dk eller com domæne. Navnet skal være forholdsvis kort og beskrivende, der må gerne indgå hvad det er vi laver og evt også hvor vi kommer fra.. Her er navnene på nogen af vores kollegaer, som jeg synes er gode navne: Danclimb.dk, U-rope.dk, ropework.dk, ropeaccess.dk
Her er lidt inspiration med nøgleord: arbejdsklatring, erhervsklatring, industriklatring, rope access, rope, climb, work,
Jeg håber der er et par kreative hoveder der kan hjælpe mig:)
Min ven Lars har skrevet et blog-indlæg om, hvordan man med Google's Søgeordsværktøj kan få foreslået en hel række af domæne-navne. Han foreslår at bruge GoDaddy til at tjekke mange domæner på én gang, men de understøtter ikke .dk - så prøv i stedet denne bulk checker.