Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man et skønheds- eller wellnesscenter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med jer.

Min kone og Jeg ville gerne starte et lille skønhedscenter med massage, negle-, ansigts- og fodbehandlinger ved siden af vore frisørsalon som køre rigtig godt.

Vi havde en forstilling om at kunne tiltrække en masse kunder via vores egen kundekreds og ville derfor lave noget hvor folk med de enkelte specialer kunne leje sig ind, men hvordan finder man sådanne personer? Vi prøvede med en annonce, men uden nogle henvendelser.

Og hvordan sætter man priserne? En veninde havde lejet sig ind hos en frisør på frederiksberg for lidt over 8000 kr. Men det syntes jeg også er lidt pebret.

Og hvordan laver man sådan nogle kontrakter?

Alt hjælp er kærkommen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:06

Har I prøvet at få kunderne til at hjælpe med at finde lejere?

Jeg tænker, at I f.eks. kunne udlove hår-produkter, eller en gratis klipning eller en gratis farvning etc. - hvis kunderne finder egnede kandidater.

Mht. leje, så ved jeg, at min egen frisør lejede sig ind på en enkelt stol i en salon på Godthåbsvej på Frb. - dette gav hun kr. 13.000,- for om måneden - så jeg tror ikke man kan tale om standard-priser på dette.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 16:54

Nej, faktisk ikke men det er jo en super god ide. Tak.

Jeg havde ikke regnet med at det alligevel var så meget flere steder, men det kan være at det er der man skal ligge omkring når man har en salon med en god kundekreds.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 20:13

Kommer jo helt an på hvilken beliggenhed det er, og størrelsen af lokalet osv.

Der jo os forskel på om det en kosmetolog, fodterapeut eller en negletekniker. Da der er forskel på hvor meget de tjener.

Ved fx en autoriseret fodterapeut, har lovmæssigt krav om egen indgang. Så det skal være i orden, så i ikke går ud og søger sådan en:-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:40

Hej Klavs,

tak skal du have.

Vi fandt nogle stykker, eller nogle stykker kontaktede os, og vi fik lavet nogle aftaler. Samme dag de skulle underskrive kontrakterne sprang de fra.

Er ikke sikker på om det var prisen eller hvad det ellers kunne være.

Vi havde sat det lavt, da det jo er nyopstartet og folk selvfølgelig ikke ved hvor meget arbejde vi nok kommer til at finde til dem via vores forskellige websites og vores egen medlemsliste, men havde sat det til 3500 eks. moms de første 5 måneder som en opstart og dernæst 6500 kr. inkl. Varme, elektricitet og fri benyttelse af facaliteter som fodspa- og masagestol, toilet og køkken.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)