Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branchekode hos virk.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at søge om et cvr nummer inde på virk.dk og får så formularen som man nu skal udfylde, men når jeg så kommer ind til feltet hvor jeg skal indtaste branchekoden, så sker der ingenting. Der er hverken en OK knap eller noget hvor man dobbeltklikker for at branchekoden kommer til at stå i feltet, er lidt frustreret om jeg gør det rigtigt eller hvorledes...? Er der nogen af jer som har prøvet det og fandt ud af hvordan man gør? 

Og jeg har været inde på branchekode.dk og fundet koden, men kan heller ikke copypaste den over til feltet.. aarrhh!!

:)

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:07

Hej oh frustrerede medkriger

Du skal trykke på forstørrelsesglasset til højre for feltet. Derinde kan du søge, finde og vælge den rigtige branche :-)

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Skrevet kl. 19:35

Alei:
Du skal trykke på forstørrelsesglasset til højre for feltet. Derinde kan du søge, finde og vælge den rigtige branche :-)

Har prøvet og fandt min branchekode derinde, men når jeg så trykker på selve branchebeskrivelsen så sker der ingenting...? Der er hverken en ok knap eller noget, kun søg.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Hej.

Så vidt jeg husker, skal du dobbeltklikke på beskrivelsen/koden, som så automatisk overføres

til blanketten.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 19:42

Cottonwood®:
Har prøvet og fandt min branchekode derinde, men når jeg så trykker på selve branchebeskrivelsen så sker der ingenting...? Der er hverken en ok knap eller noget, kun søg.. 

Hvis du f.eks. skriver 011100 og så på søg, kommer der flere undermenuer - du skal trykke på den nederste, som er understreget (og som altså er et link). Når du har gjort det, bliver den overført til rubrikken. Prøv evt. med en anden browser, hvis det ikke virker.

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Skrevet kl. 19:44

Peter - Revisor:

Så vidt jeg husker, skal du dobbeltklikke på beskrivelsen/koden, som så automatisk overføres

til blanketten

Det virker heller ikke... Jeg ved ikke om det har noget med min Mac at gøre eller om der er fejl på selve sitet, men syntes at det er meget mærkeligt. Når jeg trykker på selve branchen så laver den et minus om til plus og det er det! Intet andet sker og feltet i ansøgningsformularen står stadig tom.. Så underligt...

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 19:46

Cottonwood®:
Det virker heller ikke... Jeg ved ikke om det har noget med min Mac at gøre eller om der er fejl på selve sitet, men syntes at det er meget mærkeligt. Når jeg trykker på selve branchen så laver den et minus om til plus og det er det! Intet andet sker og feltet i ansøgningsformularen står stadig tom.. Så underligt...

Nåååh, jamen den skal være på minus. Prøv at scrolle nederst til bunden af siden - det er måske derrfor, at du ikke kan finde linket :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)