Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar med Pengene>>>

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kaere Aminoer

En ven og jeg er klar til at springe ud som ivaerksaettere, eller som investorer.

Vi leder efter internet hjemmesider, der enten er klar til brug eller mangler lige det sidste..

Vi er dog ogsaa intresserede investorer med en solid pengepung. Saa hvis du gerne selv vil udvikle og styrer din hjemmeside, og stadig tjene gode penge paa den, men mangler kapitalen til at goere den god. Vil meget gerne hjaelpe.

Alle ideer/bud er velkommende

paa forhaand tak

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:04
Hej. Er igang med et større projekt, der vil gøre mobilt IP telefoni (Gratis mobiltelefoni) muligt i københavn centrum. På sigt Danmark og udlandet. Og ikke på den måde hvor man er mobil på kontoret, men mobil på den måde at du kan gå på Feks. Strøget og bruge IP telefoni.

MVH

Christian Kaiser

IPE

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:10
Jeg synes ikke det er særlig betryggende, at "min kommende mulige" investor ikke engang oplyser noget så simpelt som sit navn!!
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 20:20
Jeg tror, at I finder mange iværksættere på Amino, der har en god idé til en internetforretning, som lige mangler lidt kapital til at realisere den...

Hvad er en solid pengepung... Snakker vi millioner? Hvad er jeres baggrund og interesse? Hvilke krav har I til ROI? Det lyder som om kapitalen er ren investering, uden indflydelse på management. Er det rigtigt forstået?

På din profil står, at du lige nu bor i Texas. Er det midlertidigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)