Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et godt tilbud på reklame (hvilken som helst)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi skal til at reklamere lidt for Sundleg.dk – og i den forbindelse kom jeg til at tænke på alle jer aminoer, som måske har en idé eller et godt tilbud.

Så hvis du har en god idé til reklame eller kan give mig et godt tilbud, så hører jeg meget gerne fra dig. Vi er interesseret i det meste, uanset om du har en online website som henvender sig til vores segment, kan ”strikke” billige flyers sammen eller noget helt tredje, offline som online.

Skriv en besked her eller send en PM, så lover jeg at se på det og vende tilbage.

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

Mvh.
Daniel, Sundleg.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har I kørt nogle kampagner eller lign. endnu? 

Et par ideer :

- Postkort/flyers m. indhold til de voksne samt lidt klippe og klistre til børnene (eks.vis med legetøjet fra shoppen)

- Reklamekampagner på foum/site´ (banner)

- Kampagne site m. lille spil og tilhørende konkurrence etc.

Jeres koncept og identitet er i top, som er et virkelig godt udgangspunkt for ovenstående.. Og især guf for en grafiker at kaste sig over.

Du skal i hvert fald være velkommen, hvis jeg kan hjælpe med ovenstående.

Held og lykke med det hele

Mvh

Dennis

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 17:55

Hej drhl. Tak for dit indlæg.

Det er faktisk nogle fine ideer du nævner! Jeg har godt tænkt på den med et kampagne site med forskellige spil. Tror desværre bare det mere fanger barnet end forældrene.

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:06

Hej Daniel

Vi udvikler, designer og fremstiller (trykker og pakker) puslespil og brætspil af enhver art - fra firmagaver, reklamer og spil med budskaber.

Hvis du kan se spil eller puslespil ind i dit koncept, er du velkommen til at kontakte os - eller skriv lidt om, hvad I har gang i lige i øjeblikket, og vi vil kunne komme med nogle idéer.

Mvh

Peter Andersen

www.toymaster.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 19:34

Hej Peter.

Det lyder spændende.

Jeg ser lige lidt nærmere på det.

Mvh.
Daniel

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:34

Hej Daniel.

Nu nå det er en webshop med individuelle produkter er det oplagt at køre PPC kampagner på Google og  Facebook.

Udover det kunne det være interessant at teste nogle direkte markedsføringskampagner i form af salgsbreve eller reklamer i magasiner som henvender sig til forældre (nok især mødre)

Facebook-reklamerne kan jeg godt hjælpe dig med... og muligvis også reklamerne i magasiner.

Skriv en besked med dit nummer hvis du synes det lyder interessant... Så kan vi aftale et kort møde.

Det vil højst tage mig 30 minutter at vise dig hvordan jeg kan hjælpe dig med at få flere kunder i butikken.

God arbejdslyst!

Mvh Janus Guttmann-Fich.

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Fra Langeland
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 63
Fra  RR trading Skrevet kl. 16:24

Hej Daniel

Jeg kan tilbyde at lave en  anderledes reklamekuglepen til dig. Denne kuglepen har et banner på 18*7 cm som kan trækkes ud og man kan selvfølgelig printe på begge sider og i fuld farve.

Du kunne evt. få nogle produkter printet på og med dine kontaktoplysninger. Kuglepennen kunne du evt. sende som en lille gave til "mor & far" når de handler hos dig. Derved har din altid DIN firma lige ved hånden og bliver altid mindet om det når de skriver med den.

Jeg vil meget gerne sende en prøve til dig hvis du er interesseret.

Venlig hilsen

Tom

info@kuglepenflyers.dk eller tjek hjemmesiden www..kuglepenflyers.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:34

Hej Daniel.

Tag eventuelt et kig på mit arbejde, så du kan fornemme min stil.

Hvis det har interesse, er du velkommen til at skrive, ringe på 3025 5151 eller kontakte mig på Skype for en snak.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)