Vi skal til at reklamere lidt for Sundleg.dk – og i den forbindelse kom jeg til at tænke på alle jer aminoer, som måske har en idé eller et godt tilbud.
Så hvis du har en god idé til reklame eller kan give mig et godt tilbud, så hører jeg meget gerne fra dig. Vi er interesseret i det meste, uanset om du har en online website som henvender sig til vores segment, kan ”strikke” billige flyers sammen eller noget helt tredje, offline som online.
Skriv en besked her eller send en PM, så lover jeg at se på det og vende tilbage.
Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.
Det er faktisk nogle fine ideer du nævner! Jeg har godt tænkt på den med et kampagne site med forskellige spil. Tror desværre bare det mere fanger barnet end forældrene.
Vi udvikler, designer og fremstiller (trykker og pakker) puslespil og brætspil af enhver art - fra firmagaver, reklamer og spil med budskaber.
Hvis du kan se spil eller puslespil ind i dit koncept, er du velkommen til at kontakte os - eller skriv lidt om, hvad I har gang i lige i øjeblikket, og vi vil kunne komme med nogle idéer.
Nu nå det er en webshop med individuelle produkter er det oplagt at køre PPC kampagner på Google og Facebook.
Udover det kunne det være interessant at teste nogle direkte markedsføringskampagner i form af salgsbreve eller reklamer i magasiner som henvender sig til forældre (nok især mødre)
Facebook-reklamerne kan jeg godt hjælpe dig med... og muligvis også reklamerne i magasiner.
Skriv en besked med dit nummer hvis du synes det lyder interessant... Så kan vi aftale et kort møde.
Det vil højst tage mig 30 minutter at vise dig hvordan jeg kan hjælpe dig med at få flere kunder i butikken.
Jeg kan tilbyde at lave en anderledes reklamekuglepen til dig. Denne kuglepen har et banner på 18*7 cm som kan trækkes ud og man kan selvfølgelig printe på begge sider og i fuld farve.
Du kunne evt. få nogle produkter printet på og med dine kontaktoplysninger. Kuglepennen kunne du evt. sende som en lille gave til "mor & far" når de handler hos dig. Derved har din altid DIN firma lige ved hånden og bliver altid mindet om det når de skriver med den.
Jeg vil meget gerne sende en prøve til dig hvis du er interesseret.