Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interessante programmeringsopgaver

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en medarbejder, evt. freelance, til programmering af applikationer i VBA. Lad mig høre fra dig snarest muligt.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:38

Kan du komme med et ekspempel på hvad opgaverne kunne være, for at få en ide om omfanget og sværhedsgraden af opgaverne? :)

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 11:51

Vi markedsfører en software for tidsregistrering samt adgangskontrol i Danmark. Til denne software har vi b.a. udviklet et kantinekøbsystem. Systemet består af en PC med touch-skærm hvorpå man registrerer sin ID-kort og derefter kan foretage visse køb i kantinen der efterfølgende gemmes på den enkelte person og senere afregnes i forbindelse med lønudbetalingen. Det er vanskeligt at give en korrekt beskrivelse på funktionaliteten, det skal nok ses for at få et rigtigt indtryk af omfanget af programmeringen, men det kan vi jo evt. tale mere om?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 09:04

Du siger bare til :)

Jeg arbejder kun freelance, men har stor VBA erfaring.

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 09:13

Har du også erfaring i VB programmering?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 09:15

Nej, skrev du ikke VBA?

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 09:28

Det er en fejl fra min side. Vi gør også i VBA, men det primære er VB. Jeg beklager, nen det kan jo være at du har nogle kontakter i retning af VB?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 09:32

Desværre ikke.

Sig til, hvis jeg skal hjælpe jer på VBA fronten.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:24

Jeg må nok desværre erkende at det, i denne omgang, er lidt for stor en mundfuld. Men held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)