God aften Jeg søger en programmør, der kan hjælpe mig med at sætte en midlertidig portefølje op. Det drejer sig om et relativt simpelt design, og nogle få timers arbejde, men da det ikke er den endelig løsning, så vil det ikke være en opgave der er sat mange midler af til. - Jeg høre også meget gerne fra folk, der har erfaring med udvikling af e-handelsløsninger. - Hvis du har noget fritid og kunne tænke dig, at være med til at udvikle nogle spænende løsninger, så vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Det er et stort plus, hvis du bidrager til Opensource projekter, og generelt engagere dig inden for udvikler miljøet. Venligst, Anders * Det forestækkes at du bor i Odense. |
Hej
Jeg laver hjemmesider for private og iværksættere, og er i opstartsfasen af mit firma. Jeg er ikke bosat i Odense, men kan altid fanges på telefonen.
Jeg går ud fra at det er en form for hjemmeside du ønsker til din portefølje, eller har jeg misforstået din henvendelse?
Jeg har kompetencer indenfor html, css og php, og laver primært wordpress-baserede hjemmesider.
Hvis du er interesseret i at få en billig side med en flot design, er du velkommen til at kontakte mig via mail christoffer@hauthorn-it.dk, og så kan vi tage en dialog.
VH
Christoffer Hauthorn Boisen fra Hauthorn IT