Hej alle aminoer :-) Siden kommer til at kører med nyheder, videoer med mål, handler og meget mere. |
Jeg vil ikke selv skrive, men jeg vil da meget gerne have et link, så jeg kan se den?
Pøj pøj med det...
Hej alle aminoer :-) Siden kommer til at kører med nyheder, videoer med mål, handler og meget mere. |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Jeg vil ikke selv skrive, men jeg vil da meget gerne have et link, så jeg kan se den? Pøj pøj med det... gulvafslibning nordsjælland |
Jeg vil også gerne se et link :-) |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Nu skal jeg selvfølgelig ikke skyde din idé ned her og nu, men jeg vil gerne være lidt kritisk over for din idé. Du skriver, at din side skal levere interviews, målvideoer, nyheder osv. Men hvordan vil du skille dig ud fra resten af toppen herhjemme? Nyheder kan man få på alle de store sites, mål på Onside.dk, og interviews har de allesammen også. Forskellen på deres og dit site er bare, at det er lønnede folk der sidder og arbejder, hvilket vil sige, at det altid er smidt op til tiden, og det alter halter bagefter (stort set aldrig). Og hvis din side skulle drives af et par gutter på fritidsbasis, så har jeg svært at se, hvordan den skulle blive eftertragtet. Men jeg vil meget gerne høre hvad dine idéer og planer er, da jeg altid selv har haft en drøm om at skabe et stort fodbold community. Fortsat dejlig mandag, Sander |