Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til program

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har været lidt af en anonym bruger at forumet her, og nyt godt at de mange indlæg og svar, tak for det.

Jeg vil starte med at give en kort beskrivelse af programmet jeg har fået lavet. Det er en meget firkantet forklaring, så i må lige råbe op hvis der er noget i ikke forstår.

Det er et lille program (dog ikke færdig udviklet endnu). som kan hjælpe med at organisere dagligdagen for folk i it verden, programmet køre i baggrunden og ligger sig på skrivebordet, designet er i bedste kvalitet og super flot. Der er en udvidet kalender med tidspunkter over dagen hvor der kan tilføres noter, hvis man for eksempel har nogle ting man skal nå i løbet af dagen, kan man ligge dem der, Ud over det, er der også en e-mail funktion, hvor man kan se, når man har fået nye mails. Der er også tilføjet en adressebog i programmet. Hele programmet er lavet rimelig simpelt, så brugeren ikke skal bruge hele dagen på at indtaste oplysninger til for eksempel adressebogen. Ud over selve programmet på computeren er der lavet en ekstra program, til chefer/ledere som overføre alle de daglige noter som er lagt i kalenderen, det vil sige at chefen, til enhver en tid vil kunne logge på og se hvad den enkelte medarbejder bruger tiden til i løbet af dagen.

Her kommer mine spørgsmål.

Hvad syntes i om programmet, har i nogle ting som i syntes mangler?

Hvad skal jeg tage for sådan et program, Skal det være via licens pr kvartal eller bare enegangs betaling, eller en hel 3 mulighed.

Hvordan skal det markedsføres?

Håber i kan hjælpe mig.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:50
Hvad er forskellen på dit program og Outlook
Tilmeldt 31. Oct 05
Skrevet kl. 11:06

Mit program er flottere design, lettere at gå til, og så ligger den sig anonymt på skrivebordet, det vil sige at det bliver en integritet del at skrivebordet, som kun fylder ¼ af skrivebordet.

Jeg ved godt at det findes mange andre programmer som minder om det her, Dog har jeg ikke set et endnu med den funktion hvor arbejdsgiveren kan gå ind og kontrollere hvad medarbejderen laver i løbet af dagen.

Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:22
Hej

Hvilke platforme kører dit program på (Win-XP, Win 2000, Win-CE etc.) ?

Med venlig hilsen
Kim A. Jensen.

JKA-Electronic Aps
Østergade 3.1
Sønderborg
tlf: +45 61 77 80 47

email: KJ@JKA-Electronic.dk
url:   
www.JKA-Electronic.dk

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 23:52
Har du nogen BETA testere?

Hvad med at spørge folk herinde om at være med til BETA test - så kan du få en masse indput på alt...

Tilmeldt 31. Oct 05
Skrevet kl. 11:31

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke ved så meget om den slags. Men hvis du mener hvad programmet kan på, så kan det køre på alle styre systemer. :)

Tilmeldt 31. Oct 05
Skrevet kl. 11:34
Iværksætter-

Ja det skal testes, og jeg er sikker på at programøren også har tænkt dette igenem, Og ja det kunne da være en oplagt mulighed at lægge en beta version op når programmet er helt færdig udvikliket. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)