Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webdesign!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Nu har jeg igennem længer tid kigget meget med fra sidelinjen og fundet mange gode oplysninger, men nu står jeg og har  brug for hjælp!

Jeg er uddannet Beklædningshåndværker med speciale som modelsyer på Teko i Herning og har taget springet og startet som selvstændig.

Min ide er at starte en webshop med børnetøj/ voksentøj ( som så mange andre gør ) med mit eget design, tøj som jeg selv vil designe og sy.

Jeg har købt en webshop løsning hos Easy Flow og skal nu have lavet et design til den, så vil høre om der er nogen af jer der kan komme med et godt tilbud??

Mvh Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:03
Godaften.

Du skulle have kommet den anden vej rundt - og spurgt om der ikke var nogen som kunne tilbyde både design og webshop...

Hvis det er et specielt system som er hjemmekodet fra firmaet, så er det svært for andre at sætte sig ind i.

Har du et link til firmaet du har købt det hos?

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:19
Hej Christoffer Sørensen

Jeg valgte Easy Flow fordi at det er et meget nem og enkel system og let at finde rundt i, og et firma der har meget at byde på.

andressen til Easy Flow`s hjemmeside er http://www.easyflow.dk/Forside.html

Ved der ikke er 100% design frihed men mange der har deres løsning har gjort det selv eller fået andre til det, så det burde være mulig men jeg har ikke meget forstand på det :-)

Mvh Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:03

Jeg har sendt dig en pm!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)