Jeg ville skynde mig at tage fat i noget søgemaskine omtimering af siden, så der kunne komme flere kunder i butikken. Der er stort set ikke gjort noget ud af det, - bla, har samtlige sider samme title.. Alle sider skal have sin egen unikke title.
Mht. design af siden, kender jeg ikke mulighederne i en scannet shop, men det er vel fhv. enkelt at ændre stylesheet baggrundsfarve m.v... Jeg synes siden virker "tung" med alt det sorte.. Jeg ville forsøge om jeg kunne gøre den lettere.. mangler du totalt inspiration, så lad dig inspirere af dine kolleger i branchen, - find evt. en stor udenlandsk aktør, og læn dig lidt op af dem, eller lån lidt elementer rundt omkring som du synes om. - Der er jo ingen grund til at opfinde den "dybe tallerken".
Dine katagori sider kunne du også gøre mere appetitlige med billeder, og call-to-aktion knapper fremfor tekstlinks - det er fint med lidt overordnet tekst - også i fh. til seo.. men billeder - og knapper! - Noget der kan trykkes på...
Dit tjekout - hmm - det er vel ret standard, og som sagt kender jeg ikke dine muligheder.. men siden med vilkår der skal godkendes, - kan det ikke gøres anderledes? - Udelades? lægges ind på anden side, hvor kunden måske bare kan hakke af at de godkender, - men for at læse dem skal de aktivere et link/popup víndue? - For som den er nu er den temmelig langhåret..;-)
Men ellers - overordnet design - din farvesammensætning - med det grønne, blå links, og gul - også på dine varekort - en "læg i kurv knap" i "fesen rød"..:S - tænk over det signal en "rød knap" sender... i trafikken betyder rød "fare".. Er det også "farligt" at handle hos dig?;-))) - Men generelt må siden kunne gøre lidt mere appetitlig og elegant.. Og KNAPPER - du giver også mulighed for at handle direkte fra varelister.. men "call-to-action" er tekst - kan der ikke sniges en lille knap ind? - Bare en lille?;-)
Håber det kan bruges...
vh/ Ulrik