Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til shop.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler feedback på siden.

Det er en scannet shop der trænget til et løft i mange ender af shoppen.

Så jeg vil gerne have jeres input til hvad der kan gøres ved shoppen som den er nu?

Hvad skal der til før du ville handle her eller hvorfor vil du ikke?

Købs flow hvordan er det?

Hvad mangler du på siden?

Generelt om shoppen overall, og ja der er nok at tage fat i, men hvad mener du er vigtigst lige nu?

shop link

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:26

Peter Søe:
Generelt om shoppen overall, og ja der er nok at tage fat i, men hvad mener du er vigtigst lige nu?

Din top her forsvinder dit logo sammen med alle de info du har her, jeg ville flytte alt (på nær logo) i toppen ned og flytte "indkøbskurven" og live help op i toppen.

Dit indhold roder lidt på forsiden, her skal du nok bruge lidt andre farver og opsætning. Jeg syntes det virker forvirrende som den står nu.

Håber det kan bruges, her er lidt du kan gå i krig med .....

/allan

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 14:32

Hej Allan.

Alt input er noget der kan bruges, når du skriver forsiden roder, har du nogle ider jeg kan bruge så den kan forbedres?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:41

Peter Søe:
har du nogle ider jeg kan bruge så den kan forbedres?

Kort ja ;)

Dine produkter ville jeg sætte lidt anderledes op, de fylder lidt for meget, du kan nemt have 6-8 produkter vist på forsiden. Den sorte farve du har brugt, det er som om den ikke er færdig lavet, der sort i toppen og ned i venstre side.

Du kan evt gå på opdagelse og kikke hvordan andre har sat deres produkter op.

Så er der æggekage hmmm lækkertSkype-TongueOut

/allan

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:42

Jeg ville skynde mig at tage fat i noget søgemaskine omtimering af siden, så der kunne komme flere kunder i butikken. Der er stort set ikke gjort noget ud af det, - bla, har samtlige sider samme title.. Alle sider skal have sin egen unikke title.

Mht. design af siden, kender jeg ikke mulighederne i en scannet shop, men det er vel fhv. enkelt at ændre stylesheet baggrundsfarve m.v... Jeg synes siden virker "tung" med alt det sorte.. Jeg ville forsøge om jeg kunne gøre den lettere.. mangler du totalt inspiration, så lad dig inspirere af dine kolleger i branchen, - find evt. en stor udenlandsk aktør, og læn dig lidt op af dem, eller lån lidt elementer rundt omkring som du synes om. - Der er jo ingen grund til at opfinde den "dybe tallerken".

Dine katagori sider kunne du også gøre mere appetitlige med billeder, og call-to-aktion knapper fremfor tekstlinks - det er fint med lidt overordnet tekst - også i fh. til seo.. men billeder - og knapper! - Noget der kan trykkes på...

Dit tjekout - hmm - det er vel ret standard, og som sagt kender jeg ikke dine muligheder.. men siden med vilkår der skal godkendes, - kan det ikke gøres anderledes? - Udelades? lægges ind på anden side, hvor kunden måske bare kan hakke af at de godkender, - men for at læse dem skal de aktivere et link/popup víndue? - For som den er nu er den temmelig langhåret..;-)

Men ellers - overordnet design - din farvesammensætning - med det grønne, blå links, og gul - også på dine varekort - en "læg i kurv knap" i "fesen rød"..:S - tænk over det signal en "rød knap" sender... i trafikken betyder rød "fare".. Er det også "farligt" at handle hos dig?;-))) - Men generelt må siden kunne gøre lidt mere appetitlig og elegant.. Og KNAPPER - du giver også mulighed for at handle direkte fra varelister.. men "call-to-action" er tekst - kan der ikke sniges en lille knap ind? - Bare en lille?;-)

Håber det kan bruges...

vh/ Ulrik

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:33

Ja et redesign ville nok ikke skade, men overvejer også en helt ny shop i vt. magento.

Men det laves jo ikke lige på en time, så ind til da vil jeg gerne optimere siden her lidt.

Men ja kan da se lidt på farverne på siden, men syntes bare der er så mange farver der kan bruges Allan.

Jeg har før overvejet opbygningen af "katalog" i venstre side, men ikke kunnet komme op med en løsning jeg syntes er god nok, så opbygningen ja den kunne godt få en ansigtsløftning også :)

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 17:08

Scannet shoppen er generelt ikke nem at danse med da den er lukket som østers, men lidt kan der jo laves.

Ulrik der er sådan set mange besøgende, men de falder fra meget hurtigt på siden, det er det jeg vil se om jeg kan ændre på.

Når du skriver call-to-action knapper har du et par eksempler på disse?

Tjekout er også ret låst fra scannet også, så der er heller ikke mange muligheder der.

Men super med input til muligheder og hvad der "skræmmer" kunder på siden, og hvad der kan øge deres tillid.

Hilsen Peter

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:08

Du kan jo prøve at se her: http://kuler.adobe.com/#themes/rating?time=30 og se hvilke farver der spiller sammen - eller hvad andre har brugt..;-)

Mht. dit "katalog" - som både Allan og jeg har skrevet, så er det jo ikke forbudt at lade sige inspirere af sine kolleger i branchen, - hvad gør de? - Og hvad kan du evt gøre bedre? Indenfor de rammer som scannet nu kan, indtil du måtte hoppe ud i noget andet..

/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:14

mht knapper så er der jo en sand overflod af gratis sider hvor du kan designe dine egne knapper, søg bare på google efter "free botton software" - eller "glossy botton" f.eks. den her http://www.glassybuttons.com/glassy.php

- og de skal jo bare indsættes som et billede istedet for tekst, der hvor du har tekstlinks i dag..

go' fornøjelse..:)

/ Ulrik

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 09:39

Tak for input det er noget jeg vil prøve at se på, og hvor meget der er muligt på shoppen generelt.

Er der andre der har ideer eller andet så kom gerne med det også :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)