Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig pris på nystiftet selskab - what´s the catch ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange set en annonce i avisen som lyder som følger:

Selskaber stiftes - nystiftede selskaber sælges

Både ApS og AS selskaber. Vi har stiftede liggende så du er fri for at komme med kapitalen. Priser fra 10.000. Ældre nødlidende/gældsplagede selskaber overtages. Kontakt os for et tilbud på e-mail: serevision@gmail.com

Søren Eskildsen

Revisor

Som ved alt andet er der vel også en hage her og det må være, at man overtager et firma som har en gæld, men hæfter kun for ApS kapitalen på de 80.000,- ???

Nogen som har erfaringer med om dette er noget man bør rode med eller om man hellere bør finde 80.000 til at lave sit nye ApS for ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Businessman:
Nogen som har erfaringer med om dette er noget man bør rode med eller om man hellere bør finde 80.000 til at lave sit nye ApS for ?

Her bør alle advarselslamper lyse. Tjek først og fremmest om sælger af de nystiftede sælger er opført i Erhvervs- og Selskabsstyrelsens register over godkendte selskabsfabrikanter.

Ellers kunne det være et forsøg på at lave noget lignende som historien i nedenstående link:

http://www.koudahl.dk/2010/10/03/32-apser-sendt-til-tvangsopl%c3%b8sning/

Hvis du vil betræde denne sti så vær opmærksom.....

/Henrik Koudahl

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:53

Hej Henrik,

Tak for hjælpen... jeg tror bare, at jeg holder snotten langt væk fra dette. Når noget er for godt til at være sandt, er det det som regel også :O

Men tak for inputtet :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)