Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasingvirksomheder el. private erhvervsfolk som er int. i at samarbejde???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En af vores største udfordringer er at vi har en målgruppe som specielt er ramt hårdt af krisen. Restaurationsbranchen. Vores produkter som er webshops og kasseapparatsystemer ligger i pris imellem 10.000 -20.000 kr. Det er en for stor mundfuld for dem at betale alt kontant, og vi har ikke selv råd til at lade vores kunder betale over flere måneder på afdrag. desværre!

Er der nogle af jer som kan anbefale nogle leasingselskaber som mulige samarbejdspartnere når det handler om software og hardware (ikano osv.)?

Vi har mange potentielle kunder. Bl.a også pågrund af mange af dem er vores landsmænd hvilket gør at de fortrækker os i stedet mange andre mindre virksomheder. Og der er et KÆMPE marked da vi nu har testet en masse i snart 6 mdr.!

Håber I kan hjælpe mig med nogle navne eller sende mig nogle navne på folk som gerne ville låne penge ud til denne slags kundetyper og er int i et samarbejde.

Ser frem til at høre fra jer.  

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:10

Hej Rasti

Måske kan Industribasen hjælpe jer snart, vi er ved at få lavet nyt design og i den forbindelse vil der komme nogle nye kategorier vores mange sælgende virksomheder har efterspurgt længe, de nye kategorier er lagerinventar, kontorinventar, værkstedsinventar samt butiksinventar, under kategorien butiksinventar vil man kunne sætte nye og brugte kasseapparater til salg fra butikker.

Hvis dette kunne være en mulighed for jer for at få afsat flere kasseapperater så kontakt os, så laver vi en god aftale med jer.

Mvh Morten

Vi arbejder også på at få Maskinauktioner på industribasen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Hej Morten,

Det lyder int. Kan du sende mig dine mail samt tlf oplysninger så kan vi drøfte mulighederne. Tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)