Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj det "farligste" markede ny webshop igen www.kids-trend.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

cool endelig et sted der sælger billigt børnetøj ! :-)

Der er jo ikke meget sjov i at bruge 1.000kr på en bluse som skal udskiftes en måned senere fordi barnet vokset fra det !!!

Baggrundbillede og farve på knapper ser knaldgodt ud.

Flyt evt. Jeres nyheder i højre side hvor der er mere plads så man ser det nemmere.

Venstremenuen er i mine øjne rædsom (kører firefox på linux).

Og så synes jeg der er ellet andet alt for "generisk" over navnet "kids-trend". Hvorfor ikke noget sjovt som man kan huske?

Dine kategorier i venstre side er lavet rimelig rodet og ulogisk. Der veksles i topmenupunkter mellem:

• Mærke
  • Køn
  • Tøjtype

En alm. hierakisk inddeling ville væer lidt nemmere at forstå - og så en udvidelse af filtreringsfunktianliteten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

TAkker for alt jeres feedback :) jeg skal se om jeg kan få noget af det med ind på siden med tiden............. det er nu godt at have Amino og en masse viden samlet på et sted.

/Mads

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:54

Fin side, jeg kan rigtig godt lide designet, det er livligt og stadig enkelt. Som det er blevet sagt synes jeg godt det kunne inddeles i drenge- og pigetøj.

Jeg har lagt mærke til at valutaen ikke er angivet. Ved ikke om der er en lov omkring dette? Ihvertfald synes jeg at det bør angives (:

Alt held og lykke med forretningen, herfra.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:05

Så er der mere feedback! ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)